![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
| Citaat:
Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ik ben weer terug van weg geweest en wat zie in nu ... de Nick is weer terug begonnen gewoon weg fantastisch dat we weer een verhaal van jouw kunnen volgen. Ik ben er weer bij.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
|
Stoeltje op de eerste rang is gereserveerd. Dit moet wel haast een geweldig project gaan worden. Veel suc6 met de bouw Nick ik blijf het team weer trouw volgen Gr. Ferdy
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Hoewel ik het altijd zonde vind om je draadjes te 'vervuilen' met complimenten en aanmoedigingen, kan ik het nu toch niet laten om jou en 'je jongens' veel succes en plezier te wensen met de bouw van deze Snake. Ik kan nu al niet wachten op de volgende aflevering! Succes!
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Hey Nick, Toch maar een bouwdraadje gestart ?? Cool !!!! ![]() ![]() Zelfs jouw mannen zijn nu op schaal tov de heli. Wederom erg leuk (tot nu toe). Na mijn vakantie ga ik deze weer helemaal volgen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
Super nieuw mega project die ik maar al te graag blijf volgen, Jouw mannen kennen geen enkel moment rust en staan nu alweer klaar voor een grote uitdaging. Vraagje, de 23cc motor, is dat hetzelfde type als bv uit de rc auto bigscale wereld? Welk frame ga je gebruiken om de heli te bouwen, zelfbouw of een bestaand principe?
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Dit ga ik volgen. Veel bouwplezier mannen. Ik weet wel zeker dat het een prachtige kist gaat worden. Toch wel met alles er op en d'r aan? ACL NAV lichten, verlichte cockpit, werkende POD's, flybarless kop, etc. Groetjes Rob. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #30 (permalink) | |||||
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: