![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
|
Hey Bert, thx om de prentjes "voor en na" zo mooi onder mekaar te zetten. ... enne, wat Clark betreft,... die veteranen zijn al rokend groot geworden en zolang hij hier niks in de fik steekt is het OK. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
De basis is er al. De skits en de rotorbladen. Nu nog wat er tussen die twee in zit. En voor Clark. Een pleister kan wonderen doen om van de gerook af te komen. Kan wel erg gevaarlijk worden met 2K lakken, brandstoffen of andere explsieven. Keep up the good work mannen. Groetjes Rob. |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Citaat:
Heligroeten, Nick | |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Als je vertrouwt bent met de grootte van de poppen, dan merk je maar pas hoe groot die romp eigenlijk wel is. Wat een beest zeg!! Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
De romp is idd. gigantisch. 'k Verkijk mij er zelf nog elke keer op. 't Wordt een beest van een heli en een uitdaging om hem te transporteren... De action figures zijn 30 cm groot. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2007 Locatie: Oostende Leeftijd: 41
|
Hey Nick, Om even binnen te vallen in je super bouwverslag..hier even wat sfeerfoto's van jullie op de airshow van gisteren. Was super meegevallen! Tot binnenkort in Willebroek, (als ik verlof kan lospeuteren...) groetjes Danny ps,filmpje komt er binnenkort ook aan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ ,Align T-rex 600N pro,scale raptor 50 "airwolf", T-rex 600 esp" augusta A 109 coastguard, t-rex 600 "Md 500", hpi baja 5b, hpi baja 5 t, tc piper 45cc |
| | |
| | #86 (permalink) |
|
Hey Danny, thx voor de foto's en het filmpje. 't Is blijkbaar niet simpel om 3 jagende heli's in beeld te brengen, ma 't is mooi om het ne keer te zien zoals het publiek het ziet. Als je zelf vliegt zie je de andere nauwelijks wegens te gefocust op je eigen toestel. Nog keer mercie en hopelijk tot in Willebroek op de show van de Royal Broken Wings. En nu is het weer Cobrabouwtijd. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Had je nu al die action figures al uit je jeugd of heb je die hier speciaal voor aangeschaft. P.S. vooral de veger vond ik leuk gevonden.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Citaat:
Action Man "Joe" is minstens 35 jaar oud, dateerd uit mijn jeugd en heeft een tweede leven gekregen als Commanding Officer van mijn bouwteam. Pure nostalgie dus... In tegenstelling tot de Action Man figuren zijn Action Figures (gezien de kostprijs en afwerking) eigenlijk geen speelgoed, maar verzamelobjecten. De Action Figures die meehelpen aan het bouwen van de heli's zijn hiertoe speciaal gerecruteerd of meegekomen in de slipstroom van andere projecten, zoals bijvoorbeeld de Stuart. WO II veteranen Jeff Parker, Clark (de veger) en Lewis zijn hiervan voorbeelden. Alle figuren zijn 12 inch of 30 cm groot en komen overeen met een schaal van 1/6. De Alouette is ongeveer schaal 1/7, vandaar dat ik Action Figure Tim Hughes (die eigenlijk een beetje te groot was) heb vervangen door een figuur van het merk H.M. Armed Forces. Deze figuren zijn heel mooi afgewerkt, en worden in het U.K. verkocht als speelgoed. Ze zijn 25 cm hoog. Heligroeten, Nick PS De collectie blijft groeien hoor, er komer er dus nog... | |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Hoi Nick. Je bent weer aardig op dreef met de bouw wat denk je is hij volgend jaar klaar voor het vlieg weekend in horst gezien all het personeel wat er aan werkt moet dat toch wel lukken Ik zie je zondag gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |