![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Hey Nick, Yep, toen was ie nog net nieuw en zat nog strak in de verf. Die foto is al 4 of 5 jaar oud, nu heeft ie ondertussen al wat gebruikssporen.... Heb Hulten nét gemist, was pas de 15e weer terug in Nederland. Als ik volgend jaar in het land ben ga ik mijn best doen om er te zijn.... Als ik er bij kan zijn, dan is de Cobra er ook bij.... Groet, Bert |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Wat heb JIJ een geduld Nick. Ik zou dat niet kunnen opbrengen. ZOoooo lang werken aan zo'n kleine details. Petje af hoor.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey Walter, 't zijn de details die een model maken en er een ziel instoppen vind ik. Gelukkig behoor ik tot het soort dat plezier beleeft aan het bouwen, anders moet je er idd. op die manier niet aan beginnen. En,... zoals ik al eerder schreef, een model afgewerkt krijgen is niet het doel op zich maar het rezultaat van héél véél bouwamuzement... Heligroeten, Nick |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
nick ziet er weer fantasties uit vraagje hoe zorg je dat je geen lijm resten naast je nagels krijgt groet john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
@ John, ik neem elk klinknageltje vast bij zijn kopje, dompel de onderkant van het steeltje in een druppel Zap en duw het dan in een gaatje. Meestal zijn er geen lijmresten. Komt er toch wat lijm vanonder het kopje, dan kuis is het gewoon direct af met een vochtig doekje. Maar de truuk is net genoeg lijm opnemen zodat er geen lijm uitpruist. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Voor dit monnikenwerk krijg je alvast m'n grootste bewondering, Nick. Klasse hoor!! Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #113 (permalink) |
|
Prachtig hoe je alles weer in beeld brengt
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #116 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Erg mooi Nick, al dat monnikenwerk. En dan is dit alleen nog maar de canopy. Ik vraag me nu al af hoe het totaal dadelijk gaat worden. Een Cobra die niet van echt te onderscheiden is. Mannen ga zo door. Echt schitterend Groetjes Rob. |
| | |
| | #117 (permalink) |
|
De detaillering op de Varioromp is zo goed als nihil. 't Is bijgevolg idd. een monnikenwerk om heel veel zelf te maken, in de hoop dat hij er later een beetje uitziet zoals de echte. Ma, al dat gepriegel maakt schaalmodelbouw juist zo uitdagend en werkt hier ontstressend. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #119 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Eigenlijk gek dat je met zo'n prijzige romp nog alles zelf moet detailleren. Maar voordeel is dan dat je het op geheel eigen wijze kan doen ook.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |