![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Hoi Nick, Wat een intro! Dit wordt er weer eentje om duimen en vingers van af te likken. Wij (De Duitsers en ik) zitten alvast op de eerste rij en willen van dit alles niets missen (de Duitsers waarschijnlijk om héél andere redenen dan ik Alvast heel veel succes én plezier met de Snake! Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Hey Nick, Spectaculair intro! Dus toch een Cobra Deze Cobra is natuurlijk met heel veel detail uit te rusten, ben benieuwd wat er allemaal op en aan komt. Veel succes en bouwplezier en laat de fotos maar komen! Gr, Roy Ps. vanwaar de naam Saale Valley trouwens? Speciale reden?
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com Laatst gewijzigd door RBRCH; 21 juli 2010 om 08:46 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Ik doe het normaal gesproken met rc-auto's, maar ben een liefhebber van de AH-1 Cobra. Zal deze in de gaten houden
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Hoi Nick. Veel succes met de bouw maar dat komt wel goed bij jou . Ik heb wel het idee dat schaalbouwen erg verslavend werkt maar o zo mooi . Gr Arie en Arjen
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Haha, geweldig... dit gaan we volgen!!
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 28
|
Dit gaan we weer volgen. De cobra is gewoon een van de mooiste helis die er zijn. Ik neem aan dat we een kleurenschema uit de Vietnam tijd kunnen verwachten? Zon mooie haaienbek zou wel mooi zijn. Veel succes met het project!
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2010 Locatie: Kruishoutem Leeftijd: 24
|
Nick, dit ziet er weeral veelbelovend uit... Dit ga ik zeker volgen. Gaaf zo'n Cobra. Ik begin binnenkort met een Huey van Vario. Natuurlijk Vietnam-style. Hier in Belgie zal met tijd zo'n heel leger aan militaire schaalheli's gestationeerd zijn. Bouw ze... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Leeftijd: 48
|
Ha die Nick, Goeie reden om iedere dag weer eens op het forum te kijken. Moet voor jou een makkie zijn toch? Geen gezeur met meerblads koppen etc. Ik heb nog een massa documentatie liggen over de Cobra, zal het eens bij elkaar rapen. Jammer trouwens dat ik mijn telelens niet bij heb. Zit nu in Virginia en hier vliegen dagelijks Cobra's rond, zij het de nieuwere versie met de 4-blads rotorkop. Head on ziet het er echt niet uit maar dat was juist de bedoeling geloof ik. Heel veel succes met het nieuwe project en jouw mannen. We spreken elkaar binnenkort weer! Grz. Bone. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
| Citaat:
Saale valley of in het Duits das Saaletal is de prachtige vallei die door Gräfendorf loopt waar Vario is gevestigd. The Snake of Saale Valley is dus eigenlijk een mooiere manier om te zeggen: "de Cobra van Vario". Heligroeten, Nick Laatst gewijzigd door Blue Bird; 23 juli 2010 om 10:59 | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2007 Locatie: Waregem Leeftijd: 48
| Citaat:
Heligroeten en tot gauw, Nick | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |