![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
in het museum staat hij schijnbaar ook in deze kleuren. Mil Mi-24D "Csőrike", used by Hungarian Air Force, displayed at the Museum of Hungarian Aviation in Szolnok http://www.repulomuzeum.hu/Leltar/Le...k/Mi-24Dcs.htm http://www.scale-rotors.com/gallery/...1rike-monogram nou ja we zien wel wat het gaat worden....
__________________ www.rc-parachute.nl Laatst gewijzigd door pietervisser; 27 februari 2011 om 21:17 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
hoi pieter , iss idd wel mooi schema en de links die je stuurde daar zit ne zeer mooie walkaround in met detailfotos van deze als je er nog meer hebt of vind stuur ze maar door , moet in detail worden gemaakt he alvast heel hard bedankt voor de info het spouiten van deze vogel zal niet makelijk zijn maar is natuurlijk wel een uitdaging gtjs wim |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey Wimpy, in mijn eigenste bouwstripje hier op het forum "The Snake of Saale Valley" vind je wel wat uitleg over airbrushtechnieken zoals ik ze zelf toepas. Wil je een goeie spuit, koop dan een Infinity dubbel action van Harder & Steenbeck en gebruik acrylverf. Veel succes met je schitterende project. Ik volg het vanop de eerste rij, want de Mil24 van Matthias Strupf,... ja daar droom ik ook van. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
| Citaat:
die heeft weer een net iets ander kleurenschema.
__________________ www.rc-parachute.nl Laatst gewijzigd door pietervisser; 28 februari 2011 om 18:10 | |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
| Citaat:
Al mijn airbrush materiaal heb ik gekocht bij AIRBRUSH SERVICES ALMERE , AIRBRUSH SERVICES ALMERE Prima gasten daar , en je kan uiteraard ook alles aan hun vragen , ze antwoorden met plezier .. Zelf spuit ik met een HARDER EN STEENBECK ... dit met de naalden 0.15 mm , 0.4 mm en voor de grotere vlakken 0.6 mm. Dit is een prima airbrush ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) Laatst gewijzigd door STRATUS; 28 februari 2011 om 19:17 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |