![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
mi 24 hind
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
was niet zo moeilijk.
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Jaja een Mi-24 Hind.... Te gek!Zelfde schaal als die van Matthias Strupf? Voor degene niet weten over welk juweeltje ik het heb: YouTube - RC Turbine MI-24 Helicopter - Quite an Expensive toy!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! Laatst gewijzigd door Jonkje; 29 juli 2010 om 23:10 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
beste, ben hard op zoek naar een opengewerkte tekening van de hind alsook naar de bewapening allemaal wat hij kan meenemen , dit is belangrijk om de ophanging t emaken , als iemand mij hiermee kan helpen zeer graag dan detail fotos van de heli zijn ook zeer welkom gtjs wim |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
kan je openen met GraphicConverter.. volgens mij moet het hier mee gaan!!: AVS Image Converter - convert between all key image formats. even downloaden!! |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |