![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
|
Hey Arie, Ik begrijp je als je zegt van'm origineel te houden, maar daarvoor bouw ik dan wel een tweede op. heb onderdelen genoeg om er 2 te bouwen...... ้้ntje 100% origineel voor h้้l occasioneel vliegen, en deze nu voor regelmatig vliegen....die originele zwarte tandwielen met haakse overbrenging zijn redelijk delicaat...... Wim |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Ik heb contact gehad met Quartel en ze zijden dat de "nieuwe Kavan" Amarican R/C Helicopters Jet Ranger als broodjes bij Kavan worden besteld. De prijs is wel wat hoog, 1.400,- Kijk op KavanRC.com voor meer info. Ik ben van plan om deze toch echt dit jaar nog te bestellen .Schitterend dat de oldtimers van de jaren 70 toch weer helemaal terug komen. Eerst de Schl๚ter Heli-Baby en nu Franz Kavan's Jet ranger. En dat wij modelbouwers deze heli's vliegend houden. Groetjes Rob. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Hoi Rob. Mooi he dat alles weer leverbaar is van Kavan het is ook goed nieuws voor de resterateurs onder ons zeker wat betreft de rompen de hele oude rompen zijn over het algemeen nogal broos geworden dan is het toch fijn als je aan een nieuwe kan komen. Maar dit jaar bestel- dat word kort dag dan ik ben benieuwd hoe snel dat gaat hou ons op de hoogte Rob. Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Nee Kavan zelf is importeur voor Europa, Quartel is een van de distibuteurs, zoals Hobby-In etc. Ik had en aantal zaken gebeld en ben er achter gekomen dat je een modelbouwzaak moet hebben die zowel vliegtuig als heli verkoopt. In Waalwijk kon je de Jet Ranger ook bestellen, maar was duurder. Ik denk dat je bij andere modelbouwzaken de Jet Ranger ook kunt bestellen. Zo moet ik nog een foontje krijgen van Flycam of ze de Jet Ranger kunnen bestellen en wat hun prijs is. Bel dus zeker rond als je ้้n wil hebben, het kan schelen in aanschafprijs. De adviesprijs is €1.399,-. Kavan (onderdeel van SIG) is een vliegtuig onderdelen leverancier en heeft nu dit ook in hun lijst. Fabrikant: http://www.americanrcheli.com Groetjes Rob. Laatst gewijzigd door Metroid; 21 december 2010 om 12:53 Reden: url toegevoegd |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Ok Rob ik hou het in de gaten want vooral de flybarles is erg mooi die rotor kop is mooi schaal en ze hebben hem aangepast voor de hedendaagse besturingen . Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Ah Ah, Dat wil ik ook gaan doen. Een mooie flybarless kop die echt schaal is. Mischien ook op mijn Bell 222 als het zo goed bevalt. Als Kavan de heli als kit gaan leveren dan zullen ze ook onderdelen gaan leveren. Hopelijk wel, vooral voor de gene die nog een oude Jet Ranger hebben staan en weer vliegwaardig willen maken. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Dit kan inderdaat een leuk project zijn, mischien leuk om als electro heli te bouwen met flybarless stabilisatie. Ik ga hier ook eens over nadenken voor komend jaar. Heb zelfs al een kleurenschema in gedachte... Photos: Bell TH-57C SeaRanger (206B-3) Aircraft Pictures | Airliners.net
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |