![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2006 Locatie: Leerdam Leeftijd: 48
|
bouwverslag airwolf. Had al een tijdje een futura contest te koop staan maar kon geen koper vinden voor deze heli . Dat ik nog eens een Bell222 ,Jetranger en een bo 105 gebouwd te hebben maar weer eens een schaalheli te gaan bouwen. Heb ik een airwolf van een forum lid gekocht. Dit is een varioromp en het mechaniek is futura dit pas er niet zomaar in dus zal aangepast moeten worden. Hier kom ik de winter wel mee door. hier een paar foto`s zo heb ik hem gekocht ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us heli en romp ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ 3DNT elektro - airwolf met futura contest -Trex 600 pro met microbeast- Swift 2 - 117 stealth - Extra 260 - F16 funjet -depdart- Sebart angelS 30e - Multicopter Laatst gewijzigd door arie64; 24 mei 2011 om 21:03 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 februari 2006 Locatie: harlingen Leeftijd: 48
|
Als ik ze zo naast elkaar zie staan geloof ik vast dat het goed komt. Bij mij had ie vast nog jaren op de kast gestaan. Suc6 met de bouw
__________________ Bell222-12S, vario bell47-12S, vario jetranger 12S 2x, ecurieul 12S |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Gaat een mooi project worden!
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat is een flinke machine, maak er wat moois van en we zien je resulaten hier graag voorbij komen Veel succes! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
zo de heli eerst maar eens ontdaan van start ,onderstel en de voorbouw ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ 3DNT elektro - airwolf met futura contest -Trex 600 pro met microbeast- Swift 2 - 117 stealth - Extra 260 - F16 funjet -depdart- Sebart angelS 30e - Multicopter |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Het weekend weer wat gedaan . Eerst het mechaniek gepast in romp. Moet 1cm aan onderkantvan het frame er afhalen anders komt het niet goed uit met de staart aandrijving. En voor het monteren van het mechaniek een koolstofplaat op de bodem gelijmt. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Daarna de body ontdaan van zijn zwarte verf. ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ 3DNT elektro - airwolf met futura contest -Trex 600 pro met microbeast- Swift 2 - 117 stealth - Extra 260 - F16 funjet -depdart- Sebart angelS 30e - Multicopter |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
update Inbouw Retracts servo`s Vario gebruik 2 servo`s hier voor Bij mijn gaan er 3 servo`s in dit omdat er geen verbindings stang tussen de linker en rechterkant kan omdat het mechaniek in de weg zit. Heeft wel een paar avonden gekost om dit goed werkend te krijgen. foto voorwiel. ![]() Uploaded with ImageShack.us linker kant: ![]() Uploaded with ImageShack.us rechter kant: ![]() Uploaded with ImageShack.us
| | |
| | #9 (permalink) |
|
bouw opdate. Het plaatsen van de staart Eerst de carbon buis op lengte gemaakt zodat deze past in het houten passtuk die achter in de buiten buis zit waar het hekrotorhuis op geschroeft word. ![]() Uploaded with ImageShack.us Het hekrotorhuis deze had ik nog liggen van een zenitromp. ![]() Uploaded with ImageShack.us Hekrotorhuis geplaats aan staart ![]() Uploaded with ImageShack.us foto van binnen kant tezien carbonbuis en uitlaat die er goed in past. ![]() Uploaded with ImageShack.us
| | |
| | #10 (permalink) |
|
bouwverslag update. Zo bijna vlieg klaar . Moet alleen nog wat verzinnen voor het tanken van de brandstof en aansluiting gloeiplug wil dit uit het zich hebben. Moet ook nog wat maken voor de 3 retracs servo`s deze moeten op een kanaal komen heballeen kanaal 9 over. Tips zijn welkom. Heli word pas gespoten naar dat hij goed vliegt. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ 3DNT elektro - airwolf met futura contest -Trex 600 pro met microbeast- Swift 2 - 117 stealth - Extra 260 - F16 funjet -depdart- Sebart angelS 30e - Multicopter Laatst gewijzigd door arie64; 30 januari 2011 om 16:46 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 39
|
Ziet er goed uit ! Ik heb nog een DU BRO kwik-fill systeem te koop, kun je daar niets mee ? Dit is de link: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...dingetjes.html
__________________ ALLES komt naar beneden ! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2010 Locatie: Amsterdam, NL Leeftijd: 33
|
Hallo, op mijn airwolf gebruik ik ook 3 servos, daarbij gebruik ik een turnigy servo regulator. Hiermee kan ik 3 servos op 1 kanaal zetten en kan ik 1 servo reverse laten lopen. Werkt perfect. Hier de link: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator ik hoop dat je er wat aan hebt! |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
fastplane - heb even gezocht had er ook nog een liggen toch bedankt. G78 - Dit is wat ik zoek ga er een bestellen bedankt voor de tip . Arie
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |