![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: Moerbeke-Waas (B) Leeftijd: 26
|
Ik ben momenteel bezig met een Agusta A109 schaalromp voor mijn trex 600. Nu dien ik enkele stukjes uit de polyester/epoxy romp te frezen, maar welke Dremel frees is daar het beste voor? Graag jullie ervaringen. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 mei 2004 Locatie: Almere Leeftijd: 44
| Citaat:
Kijk even op de Dremel site (Dremel.com) Daar staan zeer veel tips over toebehoren. Als het grotere snedes moeten worden zou ik voor SpeedClic gaan SC 545 Grt Anthony | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Ik heb daar geen frees maar een 1mm dik slijpschijfje voor gebruikt. Hij kwam uit deze Dremel accesoires set (Conrad Bestnr.: 815122-89) Het gaat er door als boter, en slijpt mooi recht. Je ziet er wel uit als een sneeuwman na die tijd dus zorg dat je een mondkapje draagt. Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: Moerbeke-Waas (B) Leeftijd: 26
|
Neen, het is een schaalromp die ik gekocht heb bij Flying hobby (ik heb hem al), redelijke kwaliteit en echt niet zo duur. Het was de enige die naar de Belgische agusta kon worden omgevormd. Je hebt wel nog wat andere agusta rompen maar 9 op de 10 met uittrekbaar landingsgestel. Ben momenteel bezig met het inbouwen van de schaalverlichting. Als je zin hebt kom maar eens kijken |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hier kom ik zelden op het helicopterforum ,maar zo'n Dremel is erg makkelijk hoor. Ik denk dat ze niet geschikt zijn voor slijpschijven maar ieder zijn keus uiteraard. Minpuntje is de kwaliteit van hun spantangen.
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Heb pas deze gekocht ( ACTIE !! Zeer Krachtige HBM Variable Hangmotor met voetpedaal - HBM Machines BV ) Heerlijk apparaat om mee te werken.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
De freesmachine met voetpedaal werkt subliem dus laat de TS van zich horen dan komen er wat foto's van mijn machine. Geen probleem.
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |