![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2010
|
Ik wil graag een nieuwe helikopter, kben begonnen men een Tandem Z 1 van Silverlit maar ik wil nu het echte werk. Wie kan ermij wat advies geven over helikopter onder de 100 euro. Is misschien de bladez 3D voor mij geschikt?
Laatst gewijzigd door hydrox54; 18 december 2010 om 11:31 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: Overpelt, limburg
|
Hallo, Wat zou je willen, indoor/outdoor heli? Zo te horen heb je nog weinig ervaring met vliegen. Kijk eens rond op het forum. Coaxiale heli's zijn altijd makkelijker te besturen en stabiel maar na een tijdje ga je de snelheid van het vooruit/achteruit sturen traag vinden. Lama V4 van E-Sky, is ook coaxiaal maar ziet er mooi uit en voor beginneling ideaal. De onderdelen zijn makkelijk te bestellen en goedkoop. Hij kost: €90 Groeten Jeff
__________________ Jeff <<< Flies @ >>> PMF Laatst gewijzigd door Jeff; 16 december 2010 om 19:47 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Maar wat wind je van de bladez 3d, het leek mij ook een goed startersmodel. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
| Bladz-3D bedoel je deze? ik vind dat hij een vrij groot speelgoed gehalte heeft.. denk dat je meer hebt aan een lama dan leer je ook meteen op de juiste manier sturen ipv met zo een zendertje van de Bladz-3D Grt |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
maar hoe kan je hem dan Upgraden, met het main frame van de Lama V3 en dan de Tail en de Canopy van Extreme? Laatst gewijzigd door hydrox54; 18 december 2010 om 09:28 | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Deze sticky vooral niet lezen http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-wel-niet.html
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |