![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 december 2009 Locatie: overal en Zaamslag Leeftijd: 48
| beste schaalvliegers ,wie verteld mij de exacte positie s van de lampjes voor de agusta romp?Ik heb nu de verlichting en wil deze graag op de juiste positie plaatsen . Er schijnt per type heli verschil te zijn ,dus heel graag de juiste!! groeten van een prutser |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Dit is wat Heliartist, een fabrikant van rompen, heeft gemaakt in een Agusta a-109 Hier zie je weer geen witte flitsers: Gewoon zoeken op het internet en vervolgens een keuze maken...
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht Laatst gewijzigd door richard78; 12 januari 2011 om 08:57 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Blijkbaar zitten er twee ACL's (anti collision light) rood achter de hoofdrotor en onder op de staart. NAV lichten rood en goen op de sponsons van de heli. En ik denk wit achter, boven op de staartvin. De snelhied en patroon van de ACL bepaalt welk type toestel. Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |