![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2007 Locatie: Leopoldsburg belgie
|
Hey schaalliefhebbers...na vele jaren nog eens veel zin om een schaalheli te bouwen, en ook deze keer iets speciaals: De OH 58 kiowa van heliclassics Ik zal hier af en toe wel eens een fotoke plaatsen van de vorderingen, maar echt snel zal het niet gaan, want deze wil ik serieus onder handen nemen.. Hier is al 1 fotoke om interesse te wekken.. Laatst gewijzigd door didier n; 2 december 2011 om 23:34 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Simpel, bol bovenop wordt met een eigen as door de holle rotoras vastgezet. Heel mooi project, ga ik graag volgen. Wat een indrukwekkend gezicht zo, een heel verschil met de standaard JetRanger, en op deze foto zie je ook goed de "weathering". Grt, Marco.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Dit gaan we volgen Hoever schaal ga je?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Mooi project een ding ben je van verlost je kunt de deuren weg gooien Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Thx voor de positieve commentaar jongens! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
|
waanzinnig project bij deze een abotje kwam onlangs deze tegen.... ben heel benieuwd hoe die van jou wordt su6
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat wordt vast een heel fraai project! Genoeg schaaldetails om voor te gaan dus je kan je nog wel even vermaken De MMS draaibaar maken geeft wel een heel mooie toevoeging. Wat voor mechaniek en hoofdasdiameter ga je gebruiken? Ik kan me zo voorstellen dat als je straks twee in elkaar draaiende assen hebt ze niet te dun moeten zijn met het oog op stijfheid en lagering. Wordt dat een 'custom' oplossing of voorziet de kit in bepaalde accesoires hiervoor? Ik volg je project met belangstelling, Succes! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
De hoofdas is 12mm, alles is eigenlijk voorzien in de kit, normaal wordt de binnenas aan de onderkant vast gezet, maar het kan niet moeilijk zijn om er een servo aan te koppelen, dus gaan we dat proberen!
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Een Indiaantje "made in Belgium". Dit wordt zeker en vast een boeiend project da'k zeker ga volgen. Misschien zit er over "nog héél veel maanden bouwplezier" een duovluchtje in samen met de Cobra... Heligroeten en succes met de bouw, Nick |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |