![]() |
| | #736 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 39
|
nice. ![]() Nog steeds ongewapend. maar dat los je vast op
__________________ In air: E-trainer; Minimag; Waiting to air:Wave; In progress:Bucker Bu180 Student; In queue: Beaufighter MkX; Cessna BirdDog; YAK 23 (all RBC). Retired:Depron Tiger Moth; BirdPuppie; Aero400; EZ-star. |
| | |
| | #738 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
Hey Ron , Prachtig wat je daar aflevert. Als ik ooit met u vlieg , dan blijf ik veraf hoor, hij ziet er vervaarlijk uit. Maar je schiet waarschijnlijk zijn broertje (huey ) niet uit de lucht hoop ik Groeten ,; David
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| | #739 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2009 Leeftijd: 34
|
Tjonge jonge wat een oog voor details zeg!! Onvoorstelbaar, wat moet dat wel niet betekenen voor de gun en sensors?? Meesterlijk!
__________________ Ervaring is direct proportioneel aan de hoeveelheid geruïneerde spullen. |
| | |
| | #740 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Hei de mannen , Merci voor de comments ... ![]() Op de VOOR en ACHTERKANT moet er nog van alles bijgetekend worden , Dit gaat mij nog het petje te boven .... maar we zijn er aan bezig ... Grtz Ron
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #741 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Waar haal je in vredesnaam de tijd allemaal vandaan? Tussen al het bouwen ook even tussendoor even een 3D tekenpakket leren te gebruiken .Ik ben verdorie al maanden met Solid works aan het klooien en daar snap ik nog de ballen van.Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben, ga je nog het geheel nog iets 'verouderen' of laat je het spuitwerk zo? |
| | |
| | #742 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Super John, 'k zal één van Ronny zijn geheimen vertellen... die kerel slaapt gewoon nooit! Zijn andere geheim is Italiaans, maar daar mag ik niks meer over zeggen... Enne Ronny, je post gewoon te rap om tijdig te kunnen reageren... vandaar geen "written reaction". Enne voortaan noemen we je 'Ronny Lichtspeed Builder"... Heligroeten, Nick |
| | |
| | #743 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
| Citaat:
Ja ik heb nu de LUXE dat ik meer tijd heb ... Mijn vrouw studeerd als verpleegkundige en mijne zoon is ook al oud genoeg om zijne plan te trekken .. Dus tijd in overvloed ... INVENTOR is nu idaal om te studeren .... tof programma ... en ik wil er later 3D mee kunnen printen ... LATER wel te verstaan ... En zo gaan we verder he ... Het spuitwerk zal inderdaad nog de nodige aandacht krijgen ... maar hoe dat gaat aflopen weet ik zelf nog niet ... Hier zal ik de 3de maart met den Nick nog eens over klappen ... Grtz Ron
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) Laatst gewijzigd door STRATUS; 8 februari 2012 om 17:13 | |
| | |
| | #744 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Grtz Ron
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) Laatst gewijzigd door STRATUS; 8 februari 2012 om 17:13 | |
| | |
| | #746 (permalink) |
|
Hei de mannen , R.L.B. Yeah OK ... :Een kleine UPDATE volgt ... van de werken ... Grtz Ron
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #747 (permalink) |
|
| | |
| | #748 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Subliem gewoon, dit wordt een heli om in een glazen kooi te plaatsen. VEEEEEEEEL te mooi om mee rond te vliegen
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #749 (permalink) |
|
Yep, En die glazen kooi , is het LUCHTRUIM ... Het Dilsers Driepaalhoevers Luchtruim ... ![]() Vliegen gaat die COBRA .... VLIEGEN ..... Grtz Ron
| | |
| | #750 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2007 Locatie: Dordt Leeftijd: 40
|
Hey Ron, Per toeval dit draadje, nou ja draadje..., tegengekomen ben nu al twee uur aan het lezen. Kan niet stoppen Ben ook alle veren aan het opzoeken die ik kan vinden om in u achterste te steken..... Man, wat een prachtig werkstuk ben je aan het bouwen. Top!!!!! Heb er tot nu toe al veel van geleerd. I keep on follow you. Heli`s vind ik erg mooi en vooral interessant maar kom zelf uit de bootjeshoek. Slepers! Heb ook nog een vraagje. Die KIP tape (gele tape), is dat dubbelzijdig, papier, plastic, afplak? Je gebruikt het in overvloed. En (misschien overheen gelezen) waarmee lijm je bij plasticcard op de romp, onderling zeg maar? (b.v. de neppanelen) Is dat met UHU? Heb bij deze een abbootje genomen. Plezier met bouwen. Grt, Ferry.
__________________ Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |