![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
Hallo jongens , Doe er nog maar een stuk of 6000 bij , die liggen hier ook te wachten op een gaatje
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Hei Dafke695 , OK das dan 24000 popnietjes ... oleeeeeeeeeee Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Hoi allemaal, Ben toch wel een beetje benieuwd hoe dat allemaal gaat lukken met die revetjes. Mijn grootste probleem is echter om gedetailleerde foto's en/of tekeningen van de Bell430 te vinden die duidelijk weergeven waar de revetten moeten komen Ik hoor het graag, Hoihoi, Ron de 3e
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
@ Dafke, Hoe kan dat nou ??? Alvast bedankt, hier kan ik al iets mee !!!! Als iemand nog adresjes heeft, laat maar komen zou ik zeggen
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
graag gedaan hoor groeten david
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |