![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2009 Locatie: Rhoon Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat:
Graag gedaan! Ziet er goed uit! Ik zie dat jij ook de "retro-reflecterende" stipjes hebt aangebracht! Het viel mij van het weekend op de de echte heli helemaal vor zit met die stipjes. De hele contour van de kist is voorzien van stipjes... Ik ben ook wel benieuwd naar je "leermomenten". Het inplakken van de ruitjes heb ik zelf te slordig gedaan en er is ook epoxy van mijn vingers op de ruitjes gekomen waardoor er lelijke vlekken op zijn gekomen (ook op de heli)... Groeten, Arthur
__________________ TT Raptor 50 Titan,T-Rex 450 Sport, Trainer 1600, F22EBV2 www.Flying-rcmodels.com | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2009 Locatie: Rhoon Leeftijd: 38
| Dank! Citaat:
Zie hier: Google Maps. Zaterdag hebben we vanaf 13.00 uur een "Rooky Day" en je bent van harte welkom om langs te komen. Of ik er zelf ben weet ik nog niet.
__________________ TT Raptor 50 Titan,T-Rex 450 Sport, Trainer 1600, F22EBV2 www.Flying-rcmodels.com | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Locatie: Denekamp Leeftijd: 63
|
De voorruit was inderdaad gesneuveld. navraag leverde op dat er geen "spare"parts zijn. van 4RC hoorde ik dat die van een zachte petfles nagemaakt kon worden. ik heb de hals gebruikt voor het voorste gedeelte, wat overbleef afgesneden en vervolgens voor het grote gedeelte het middenstuk van de fles gebruikt. omdat het een zachte fles was kan je hem wat buigen en vervolgens met dubbelzijdig tape vastgemaakt. wel een hele klus. ik ben niet van plan de hele heli van reflecterende puntjes te voorzien, ik vind het zo genoeg. mijn andere probleem was dat de print voor de opdruk wat aan de lichte kant is, dat moet volgende keer beter. en dan het spuiten, ik heb hem geschuurd en omdat ik geen binnen ruimte heb, hem buiten op een windstille plek gespoten, maar je hebt altijd een beetje wind, dus volgende keer een plaats binnen zoeken. verder heb ik het onderstel met aluminium strips verbreed zodat het landen beter gaat. zo dit was even een "korte"samenvatting. |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Vandaag het gevaarte losgelaten op de Rooky-day van MV-Europoort, wat overigens erg gezellig was. Hierbij de foto's, met dank aan Ronald Spijkers voor het fotograferen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ TT Raptor 50 Titan,T-Rex 450 Sport, Trainer 1600, F22EBV2 www.Flying-rcmodels.com |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
... en nog even de maiden video erbij...
__________________ TT Raptor 50 Titan,T-Rex 450 Sport, Trainer 1600, F22EBV2 www.Flying-rcmodels.com |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2012
| Citaat:
gr. jerrel | |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Google is mijn vriend! Als je mij een PB stuurt met je mail adres dan stuur ik wat plaatjes die ik gebruikt heb in photoshop formaat.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2012 Leeftijd: 23
|
beste mede modelbouwers, ben een tijdje geleden begonnen met de t-rex 450 met een ec-135 romp op schaal te maken maar zoek alleen nog decals en de antennes/ruitenwissers wie weet waar ik deze kan bestellen? alvast bedankt mvgr. ronald heb er inmiddels al een 4 blads kop op met een beastx en vliegt verder super. |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Zelf maken met decalpaper... Citaat:
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Google images en decalpaper. Als je wil kan ik na het weekend je mijn decals mailen, dan moet je ze zelf nog printen. Stuur maar even een pb als je dat wilt. Sent from my iPhone using Tapatalk
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Ben na het weekend weer thuis en dan mail ik je de plaatjes. De antenne e.d. zaten bij mij bij de kit! Sent from my iPhone using Tapatalk
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ec135, lifeliner 2, trex450 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |