![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Leeftijd: 100
|
Hallo, Ik weet dat dit niet in deze rubriek thuis hoort maar wil hiermee meer mensen bereiken en wil dan ook aan de admins vragen om accoord te gaan met dit bericht bij de afdeling schaal heli's. Waar het stiekem toch thuis hoort. Bvd RHMCREW. Heren van het goede leven, De datum voor de eerst volgende Heli Meeting in Hulten is 19Juni 2011. definitief !!!!! Zoals jullie wellicht wisten was de datum 19 Juni nog onder voorbehoudt. De locatie is nog steeds bij onze vrienden van de BLC te Hulten. BLC,Brabantse Luchtvaart Club, Gilzerbaan 501 te Tilburg Wij willen ons verontschuldigen voor de rompslomp en hopen dat jullie weer in grote getalen aanwezig zullen zijn en dat het ,qwa weer,een betere dag wordt dan vorig jaar. Verdere details volgen. Mvrgr RHMCREW. __________________
__________________ More scale... more size... more blast... more fumes... Schaal-Helimeeting 19 juni 2011 - Sponsored by RCHeliparts Laatst gewijzigd door RHMCREW; 3 maart 2011 om 15:06 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ik zal er zeker zijn op deze prachtige meeting. En op zondag 8 mei 2011 is het weer de 3de Limburgse Vleugels helimeeting voor het kinderkankerfonds. Op het vliegveld in Genk (limburg)
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Schitterend dat 19 juni definitief is vastgelegd! Ik pin deze datum vast in mijn heliagenda en mobiliseer het Belgium Vario Team om voor de derde keer de Belgische driekleur te komen hijsen in Hulten... Enne niet vergeten... 1 week eerder, op 11 en 12 juni organizeren wij in Enghien (30 km voorbij Brussel in het Waalse landsgedeelte) onze eigenste nationale schaalhelimeeting "the Belgium Heli Days". Met op het programma: schaalhelimeeting + Belgisch kampioenschap schaalhelivliegen + op zaterdagavond nachtvluchten en een spetterend vuurwerk dat wordt afgestoken vanop een vliegende heli. Frieten en en een bourgondische BBQ staan vanzelfsprekend ook op het menu. Over enkele weken starten we hier een infocampagne en inschrijvingslog. Heligroeten, Nick Laatst gewijzigd door Blue Bird; 3 maart 2011 om 20:02 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Yep , Genoteerd , Ik zal er ook zijn , Op alle drie de meetings ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ik noteer dit ook in mijn agenda. Echter de locatie (dikke 200km van de thuisbasis) doet wat pijn.
__________________ http://s304.photobucket.com/albums/n...view=slideshow | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Joehoe... heren uit Hulten !!! In de PB, die ik vandaag ontving, staat dat er dat de rc helipartsmeeting doorgaat op 12 Juni ??? Ik hoop dat dit een vergissing is vanwege de reeds geplande meeting in Enghien! Heligroeten, Nick |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Leeftijd: 100
|
Heren, Even voor de goede orde. Anders dan de folder doet vermoeden mag er door de plaatselijke regels tot uiterlijk 19.00 uur gevlogen worden. Maar dat mag de pret niet drukken dachten wij. RHMCREW.
__________________ More scale... more size... more blast... more fumes... Schaal-Helimeeting 19 juni 2011 - Sponsored by RCHeliparts |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |