![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Locatie: Denekamp Leeftijd: 63
|
voor mijn fuselage van align (450), EC-135 ben ik op zoek naar een naieuwe voorruit. die van mij is gesneuveld, maar ik kan nergens de onderdelen vinden. weet iemand een adres??
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 46
|
Ik hou me ook aanbevolen voor een nieuwe voorruit. Bij mij is bij een beetje harde landing de accu tegen/door de voorruit gegaan.Als iemand iets weet, graag. Fred
__________________ Wijsheid is slechts weinigen gegeven,maar wat heb ik dan?Nou uhh, een Canadair CL-415,TwinStar,Wing Dragon,Merlin Pulsar 150 coax,HK450/EC135(PH-MAA),Belt CP V2,TA03 & TL01 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2008 Locatie: steenwijk Leeftijd: 49
|
hier net zo,, maar heb inmiddels een mal van balsahout gemaakt en er met plasticfolie , en polyester hars een ruit van gemaakt. zwart gespoten en gaaaaaan. al is een echte mooier
__________________ 2xkds500,kds450s,3x hk450 trex450 cessna sonic 185,mustang p51, guanli catalina http://mvc-steenwijk.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2009 Locatie: Denekamp Leeftijd: 63
|
ik heb inmiddels begrepen dat er nergens reserve onderdelen te koop zijn. ik heb nu van een petfles een voorruit gemaakt. nog niet zo mooi maar de volgende wordt al beter.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |