![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
De tips zijn met plezier gegeven Bjorn... daarvoor zijn we Vario"believers". Ma, 'k ben benieuwd naar je prentjes. Hopelijk krijg je ze hier gauw on line. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2011 Locatie: puurs belgie Leeftijd: 19
|
dat hoop ik ook nick kheb al een poging gedaan bij 1 deur maar het is nog niet naar men goesting hopelijk snel de juiste resultaten
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #78 (permalink) |
|
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 JEEEEEEEEEEEEEEJ het is groot feest hier bij santini air dat wil zeggen dat onze aller laatste revette ge plaatst zijn de laatste revet had nummer 4520 nu het zou kunne dat met onze schaal afwerking er nog een paar bij komen maar de kans is klein denk ik op naar het volgende werkje en da is de deuren goed krijgen
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ... Nonde .... Nu dacht ik echt da ik foto's te zien ging krijgen ... Maar helaas .... Maar er kunnen zeker meer revetten in .... En hop met die deuren ... alles geven ... hè ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
@ stratus hey ronny mijn heli staat al vol revette maar idd als er nog revetten bij komen zal dat ik de deuren of rond de accesoires zijn da moet ik nog bekijken
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
't Zijn plezante momenten, elke keer als er een karwei op zit of een deel is afgewerkt. 'k Ken da gevoel. 4520 rivetten is zeker nie mis voor een eerste schaalbouw. En gezien je jonge leeftijd krijgde van mij nen dikke proficiat. Gelukkig is er hier en daar nog ne jonge kerel die de moed heeft om te modelbouwen... you're the future Bjorn. Gewoon doorgaan man, ge zijt goe bezig. Nu just nog foto's hé... we gaan daar binnenkort samen ne keer iet aan doen want hier 'moeten' foto's komen. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #84 (permalink) |
|
hallo allemaal na het feesten zijn we terug aan de slag gegaan aller eerst is heel de bouw kamer opgeruimd en schoon gemaakt (dat hoort er bij natuurlijk ) dan zijn we aan de slag gegaan en hebben we de lucht intake's op de neus van de ranger gemonteerd en ik moet zegge dat is wel een beetje gepruts verder staan nu de volgende punten op het pragramma 1 het afwassen van onze romp dat alle revet lijnen verdwenen zijn (de potlood lijnen) 2 het afsteken van de steeltjes in de romp 3 het afschuren aanpassen en proef monteren van de deuren 4 het monteren van de uitlaat pijpen 5 het verlijmen van het gaas in het de doghouse 6 het schilderen van de houten spanten in onze cocpite 7 het proef monteren van de cockpite 8 we gaan een soort batteryplate maken (maar meer daarover als we zover zijn ) zo dit is dus ng veel werk maar de moed zit er goed in dus we gaan er voor hopelijk snel meer nieuws over de ranger
| | |
| | #85 (permalink) |
|
hoi allemaal het is alweer even geleden dat hier iets gepost is maar dat wil niet zeggen da we hebben stil gezeten wat is er onder tussen gebeurt 1 de gaasjes van de intake 's zijn geplaatst 2 de revette steeltjes zijn afgestoken aan de binnekant van de romp 3 de romp staat in de grondverf 4 de cockpite is geschildert ( niet het interieur) 5 de doorsteps zijn gemonteerd op het landingsgestel EN onze batterij plank staat in balsa als proef model en dit word nu defenitief gemaakt in triplex tot zover het overzicht tot snel
| | |
| | #86 (permalink) |
|
hey allemaal na lange tijd met de bouw hebben stil gelegen zijn er toch weer wat zaken gebeurd punt 1 de deuren zijn geplaatst en in grondverf gezet punt 2 het interieur zit er in punt 3 de mechaniek is uit elkaar geweest wegens problemen tijdens het vliegen maar is nu hopelelijk opgelost kort samen gevat is de ranger klaar om gespoten te worden in zijn santini paint maar hier wil ik nog even mee wachten om later problemen te vermijden eerst wat testvluchten maken en kijken wat dat geeft als dat in orde is gaan we over tot het speciale paint gebeuren bjorn
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juni 2011 Locatie: Dilbeek Belgium Leeftijd: 32
| Citaat:
ik kijk al uit om hem volgend weekend nogmaals te zien vliegen op de helidays. en idd eerst nog wat testvluchten alvorens de special paint is geen slecht gedacht na al die miserie. grts en tot zaterdag SAR Scott
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 | |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Citaat:
en ben benieuwd hoe het zal zijn om da ding weer in de vingers te hebben op naar het weekend
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 | |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 26 september 2011
|
Hey Bjorn, tot vrijdag hé! Alles meebrengen ok. De Shuttle is nog steeds 'naakt' na het trillingsprobleem. In Duitsland vorig weekend was het bij de laatste vluchten verdwenen. Als alles stabiel blijft, gaat hij terug in de romp. Kijk er al naar uit. Groetjes Sammy
|
| | |
| | #90 (permalink) | |
| Citaat:
jammer te horen dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost ik breng zeker alles mee ( anders had ik ruzie met onze danny ) dus den bell 230, jetranger,en de hughes 500 zullen aanwezig zijn tot vrijdag !
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |