![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2011 Locatie: puurs belgie Leeftijd: 19
|
hallo allemaal onze vriend blue bird heeft me overtuigd om ook een verslag te maken ![]() ik ben bezig om een Vario big Jet Ranger te bouwen het is wel men eerste schaal model dus hopelijk kan ik op jullie goeie raad en steun rekenen de mechaniek is een vario benzine trainer met 26cc zenoah motor een flybarless kop met hc3 xtreme helicommand groetjes bjorn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Hoi Bjorn, Van harte welkom op 't schaalgebeuren, hoe meer zielen hoe meer vreugd !!! Ben zelf ook aan m'n eerste schaalproject bezig, de Bell430, en gebruik de zelfde configuratie als jij, de benzinetrainer en de HC3. Bij het schaalbouwen komt toch heel wat kijken maar misschien kunnen we elkaar er doorheen sleuren Suc6, Ronny
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
hey ronny bedankt voor de snelle reactie het is inderdaat een hoop werk ik volg je draadje van de bell 430 al van het begin en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben een schaal heli bouwen is niet niks maar de vreugde van mede piloten en het plezier dat je er mee maakt is alle moeite waard zoals je zei samen komen we er wel |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Suuupermooi, ook ik ben dik fan van de JetRanger (heb zelf een oude Kavan FBL). De Santini-Air kleuren zijn een goede keuze. Voor de kijkertjes onder de 40: Die was ooit onderdeel van de "Airwolf"-televisieserie.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
de airwolf serie is een kleine verslaving van me ^^ de eerste planne waren voor de big airwolf maar daar hangt er enorm prijskaartje aan vast dus vond ik dit al een prachtige stap in de goede richting
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Joepie, nog een schaalhelibouwer en -vlieger die ons hier komt vervoegen. Het bouwen, bouwverslagposten en vliegen met schaalhelis werkt blijkbaar heel aanstekelijk. Er heeft zich hier de voorbije jaren een aardig groepje schaalhelivrienden gevormd en het groeit... de max... Dankzij dit forum vinden we mekaar en wordt onze hobby nog wijzer... Heligroeten, Nick |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Yep , WELKOM , hoe meer zielen hoe meer heli's en vreugd , Ik heb ook vele afleveringen gezien van deze serie , en ik herken die SANTINI air heli maar al te goed , Alvast veel succes met de bouw , Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Dat wordt genieten. Een oude jeugd herrinnering van de jaren 80. @Bruteforce: Ik ben 33 en heb de serie helemaal gezien toen ik jong was. Het was ook het enige waar voor ik later op mocht blijven. Het kwam nog bij de AVRO als ik me goed herinner. En om de herinneringen te bewaren heb ik de serie seizoen 1 t/m 3 (dus met Hawk en Santini) ook op dvd gekocht. Geen computer animatie, maar het echte vliegwerk van een piloot. Groetjes Rob. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Ben al blij genoeg dat er een "burgertoestel" bij komt
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
hallo jongens bedankt voor het hartelijke ontvangst hopelijk zien we elkaar snel live met onze toestellen en wat de militaire toestellen betreft als ik later een airwolf bouw neem ik het graag tegen julie op in het luchtruim grets bjorn
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
hallo allemaal aangezien het zondag zoon prachtig weer was is er natuurlijk veel gevlogen maar tussen door heb ik toch tijd kunnen maken voor mijn benzine trainer af te werken ik heb er namelijk een elektrische starter op gezet en na een paar instellingen deed hij het perfect foto's volgen later maar ik kon niet wachten om dat te posten groetjes bjorn
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Welkom op het forum maar wanneer gaan we eens wat fotos zien van dit apparaat ik ben wel benieuwd
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |