![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |||||||
| Lid sinds: 19 april 2009 Locatie: Leuven Belgium Leeftijd: 53
|
Hallo iedereen , via deze weg bedank ik je voor de commentaar . het doet deugt . ok , nu zaterdag heb ik op de plein in de smac voor het eerst en kleine 6 minuten gevlogen en het was supper hoe deze stabiel is alsook de motor die ondanks de sterke wind niet liet afweten of van toeren veranderde !! ik heb hier allerhande voorstellingen gelezen die op zich wel kloppen maar deze blijkt toch een andere houding te hebben ten opzichten van de of het voorgestelde .het maakt niet uit als alles goed draait . nu we hebben alles nagezien na de vlucht en er was niets abnormaal ook niet ondanks de 29 graden buiten . ok ik ga er nog en paar foto's opzetten van dit weekend samen met een andere skycrane vriend die de normale uitvoering heeft , nogmaals bedankt en tot later. guido Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||||||
| | |
| | #35 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Hele gave foto's, die twee grote machines gebroederlijk naast elkaar. En je hebt gelijk: iederen kan kletsen wat ie wil, als jouw machine goed vliegt, dan vliegt ie goed en daar veranderd alle gezwets niks aan. Veel plezier met deze indrukwekkende machine! Groet, Bert |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Prachtige machines, gelukkig hebben we er binnenkort ook 1 vliegend bij ons op de club.
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Dat zie je niet vaak 2 Aircranes tegelijk. Hele mooie fotos en ik ben benieuwd naar de afwerking een maat van ons is de turbine versie aan het bouwen.
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hallo allen, ik heb een filmpje op youtube gezet van deze eerste vlucht , Het was niet eenvoudig maar alles verliep goed , tot kijk , guido . Link : YouTube - ‪First Fly of the CH54B on Saturday 20110604.m2ts‬‏ |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
dikke proficiat met je maiden. Ziet er allemaal gecontroleerd en soepel uit. Nu nog afbouwen en dan vliegen maar hé. Suc6 met je heli, ronny
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat ziet er goed uit hoor! Prachtig gezicht zo'n Skycrane ![]() En een straf windje voor een maiden ook, ik had ermee gewacht tot windkracht 1 Succes met afbouwen, Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Wow jij durft! Maar vliegt prachtig zelfs met deze wind. Helemaal top!
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
hallo alle , na een reeks testen van de heli ben ik nu een goed eind verder , ik heb en paar aanpassingen moeten doen en er komen er nog , nu weet ik het probleem ( was een te zwakke koppelling ) er komt nu een grotere op zodat deze niet meer kan slippen en heb hiervoor nieuwe stukken besteld , ik hou je op de hoogte , regards , heli59.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |