![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2009 Locatie: Leuven Belgium Leeftijd: 53
|
Hallo Iedereen , hierbij laat ik je mee genieten van mijn eerste grote schaalheli nl de CH-54B , uitvoering van het Amerikaans leger , ik ben nu ongeveer al een half jaar bezig deze kompleet te krijgen maar is belange nog niet af , toch hebben jullie dan al een idee hoe het eruit ziet . en bij deze bedank ik direct de personen die me daar in geholpen hebben en nog zullen helpen , het is allemaal begonnen met een aankoop van een skycrane en deze is compleet hermaakt voor de amerkaanse versie van S64 naar CH-54B. Deze heli is niet te vinden op de markt wegens eigenbouw , full scale is echt niet makkelijk en deze heli is dus volledig een prototype , b.v. hij is ineen gezet met teck 7 !! en de eerste vliegtest was goed , nu nog de volle afwerking , ok je ziet zelf maar , mijn beste groeten en tot wederhoren . Guido Jennes uit Belgie , lid van de smac belgie. De foto's zijn al voorlopig in een map , zie fotoalbum , zal ze later ordenen , grtz. Laatst gewijzigd door Heli59; 24 april 2011 om 23:47 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Geweldige heli graag zouden we wat fotos willen zien.
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Goed bezig echt een pracht van een helikopter. Maar zo kennen we de mannen van de SMAC eh Als je zin hebt mag je hem altijd tentoonstellen op onze helimeeting zondag 8 mei 2011 in Genk.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Hallo Guido, Indrukwekkende machine, echt prachtig. Bedoel je met eigenbouw de conversie naar CH-54 of heb je alle delen zelf gemaakt? Wat is teck 7? Veel succes met de afbouw en laat de fotos maar komen Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Amai , dit is echt een pracht heli ... En zo als Bert al zei , zeker afkomen naar de meeting in Zwartberg op de 8 ste mei ... Dan kunnen we hem allemaal eens bewonderen .. TEC 7 , is een industriele silicone ... dat lijmt en plakt , niet normaal ... maar is het niet te elastisch ? ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Prachtheli gewoon. Ik zag dat je een Zenoah ingebouwd hebt, wordt dus een lekkere goeie ouwe benzineheli Suc6 met de verdere afbouw, dit ga ik volgen !! Ronny
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #8 (permalink) |
| He de mannen , met eigen bouw bedoel ik ombouw van bestaande ( skycrane vario ) semi scale naar de CH-54B , eigenlijk wil ik nog en betere uitvoering maar waar stopt het !! en is niet zo goedkoop .maar ik doe mijn best , ik hou je op de hoogte , nu moet ik wachten op een speciale uitlaat die in de container komt te staan alsook de koeling ! ok tot later , heli59 .
|
| | |
| | #9 (permalink) |
|
he , ik zal hem zeker meebrengen naar genk , het was daar verleden keer zeer tof , zodus waarom niet , ik weet echter niet of ik daartegen al mijn uitlaat ga hebben anders is het gewoon static ! beter als niets , ok . grts heli59
Laatst gewijzigd door Heli59; 26 april 2011 om 19:53 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Hallo , het is inderdaad een benzinemotor en bij de fabricant geloven ze niet dat dit toestel met 6 blad en 4 tail de lucht in gaat , awel ze hebben het mis . spijtig dat je altijd zo lang moet wachten voor parts !!! maar het komt wel goed , tot in genk misschien . grtz , guido
|
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Laatst gewijzigd door Heli59; 26 april 2011 om 19:48 | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
Hallo Guido wat een mooie heli die Air-crane en met een 6 blads uitvoering super!! dit zal vast een mooi plaatje worden ![]() ![]() Ik wens je veel bouwplezier en ik kijk er naar uit deze live te mogen zien!! Van die Teck 7 dat is iets nieuws je moet er maar opkomen Tot in Sint-truiden ![]() Gr Peter
__________________ Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |