![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
He vliegen met een WIFI op mobiel maar hoe zit dat dan hoe gaat dat met zenden En is dat niet een niet goedgekeurede zender voor de modelvliegsport Ik weet dat het mobiele netwerk ook 2,4 gig is en ik denk niet dat dat netwerk bedoeld is om te vliegen met wat voor model dan ook Dit kan wel is knutsolwerk zijn en daar gaan we dan weer met de veilighijd van 2,4 gig Kompleet overboord Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik weet niet of dat de boosdoener is geweest... wel heel toevallig. Er gebon bij mij ook direct een lampje te branden wat betreft het 2.4 ghz verhaal. Het setje dat hij had is gewoon te koop, meestal op van die gadget sites. Dus geen zelf knutsel project...
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Maar di gatjets sites verkopen vaak cineese electronica waar geen CE keur op zit en ook niet op te krijgen is Dit heeft ook een reden Als dit soort dingen door gaan zetten dan kunnen we alemaal onze duur betaalde oficieele zenders wel weer weg gooien en terug gaan naar het oude cisteem van knijpers Want het lijkt er op dat die zender jouw zender heeft gestoord en dat kan maar op 1 manier Hij zend met dezelfde kode of heeft een roterende codeband die alles af gaat Je moet echt met die persoon is gaan testen wat er gebeurt als hij zend En wat voor zender heb jij welk cisteem Blijkt het dat zijn zender inderdaat jouw zender stoord en zijn zendeer heeft geen CE keur Dan kun je hem veranwoordelijk houden voor jouw schade al zal dat lastig zijn Het lijkt me ook belangerijker dat eventueele gevaren aan het licht komen Maar ook Meteen een waarschuwing laten rondgaan omtrend die aperatuur Ik verlies niet graag 1 van mijn big scale warbirds waar ik jaren aan gebouwd heb Ik moet er niet aan denker als er 18 kilo vliegtuig onbestuurbaar richting een woonwijk gaat Ik heb zelf futaba 2,4 fast de tc7m Laatst gewijzigd door j.weel; 9 augustus 2011 om 19:31 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik heb dezelfde set als jij: Futaba T7C met bijbehorende originele ontvangers. 2.4 Ghz. Zal eens een vraag op het algemene gedeelte van de site gooien... Ik ken die persoon verder ook niet en geen idee waar hij vandaan kwam... Edit: post geopend! http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2235265
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! Laatst gewijzigd door Jonkje; 9 augustus 2011 om 21:33 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |