![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
| Citaat:
Het blijft idd stil rond de 600 kop van Align. ik ga er ook niet op zitten wachten. De bouw aan de Apache heeft een tijdje stil gelegen door 2 banen maar langzaam maar zeker krijgen de nieuwe avionicsbakken vorm. Valt niet mee om ze aan de romp te plakken maar dat is de uitdaging. De grotere broer vergt ook nogal wat voorbereidingstijd. Mijn tail drive is ondertussen onderweg vanuit HK maar die wordt gereserveerd voor de D-versie. Hier blijft de belt dus gewoon in. Ondertussen heb je op rcgroups kunnen zien dat het maken van de cascade heckrotor van 2 standaard 600 heckrotors een fluitje van een cent is. Meer info over de grotere AH-64 kun je vinden op: Vario Forum • Forumoverzicht Grz. Bone | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Al het goede komt langzaam Bone, het gaat om het resultaat Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, we zien je voortgang met belangstelling tegemoed. Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #49 (permalink) |
|
Bonechopper wenst alle mede-schaalbouwers en -vliegers hele fijne kerstdagen en het allerbeste voor 2012. De bouwverslagen zijn voortaan ook te volgen op: Vario Forum • Forumoverzicht |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
Omdat de meerblads Align 4-blads kop zich nog steeds niet laat zien vandaag deze kop binnengekregen van CopterX. Ziet er erg degelijk uit en kan kennelijk zonder stabilisatie gevlogen worden. De berichten op de diverse forums zijn erg positief en voor het geld hoef je het niet te laten. Komt met een swashplate en een 600-as. Het is wel zaak om de borging goed na te lopen en de balllinks te vervangen. ![]() Floating blade grip design eliminate the need for complex 3 axis gyro system 3D ready and great for scale appearance Full ball raced with thrust bearings Machined from high grade aluminum alloy and anodized Flybarless design for ultra quick response Fit all popular 600 size helicopters Even later stond de post aan de deur met de langverwachte Tail drive van Smartmodel. Jan heeft al wat ervaring met de installatie van deze custom oplossing. Het concept is in ieder geval OK. Deze staartaandrijving zal in de grotere AH-64D geplaatst worden mits hij de testen doorstaat. Laatst gewijzigd door Bonechopper; 30 december 2011 om 16:10 Reden: aanvulling |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Rob, Ziet er goed uit. Ik zal ook eens voor de 3-blads kop kijken voor mijn Alouette III. Waar heb jij die kop besteld? Grt Han
__________________ PoweRotoR E-drive engineer-SkyFox Evolution PoweRotoR E-drive-Alouette III PoweRotoR E-drive-HK/Trex500 (2x)-Trex500 ESP FBL-HK/Trex250 Laatst gewijzigd door hlcvbeek; 1 januari 2012 om 21:48 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |