![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hee Bert, weer zo'n lap tekst, niet meer doen hoor, sommige mensen kunnen daar niet goed tegen, krijgen waarschijnlijk hoofdpijn van letters
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 27 augustus 2011 om 20:51 |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Ach, Ron, dit forum gaat toch over een hobby? Hobbies zijn toch tijdverdrijf? Voor mij is zulke dingetjes schrijven tijdverdrijf, anderen vinden het leuk tijdverdrijf om dat te lezen, en weer anderen vinden het een leuk tijdverdrijf om er over te gaan zeiken.... Iedereen blij toch? Snap wat je bedoelt.... maar ik denk dat die al hoofdpijn van het zien van mijn nickname krijgt.... :P En dan: Ik ben nu eenmaal lid van de K.N.V.v.M.D.N.M.E.Z.O.K. en als activist bespaar ik dan de overige leden een hoop werk.... Zo, en nu is het alweer een lap(je) text geworden.... Groet, Bert | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Doorgaans is het iemand die geen fl*kker bijdraagt aan forum die problemen heeft met informatieve/kennis berichten.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 28 augustus 2011 om 20:06 |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Onderonsje tussen Bert en mij, no worries
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 29 augustus 2011 om 20:26 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |