![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2011 Locatie: puurs belgie Leeftijd: 19
|
heey allemaal een nieuw verhaal in begonnen de bouw van een VARIO bell 230 de mechaniek is een skyfox evolution omgebouwd naar elektro rotor diameter is 1.8m het gewicht zal rond de 9kg zijn de bouwdoos is besteld en zal waarschijnlijk woesdag toe komen ondertussen kan ik bezig zijn met het klaar maken van de mechaniek tot zover de start van het nieuwe avontuur greets
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Ohlalalalalalala ... Weer een nieuwe schaalheli ... Milj...r Bjorn , ge gaat een heel arsenaal aan schaalheli's hebben volgend jaar ... En nu foto's posten van deze REDWOLF he .... Succes ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
ja op dit tempo gaat dat wel lukken de redwolf zit al een hele tijd in men hoofd en ik wil er deze winter toch de tijd voormaken dat ik tegen begin van het seisoen 2 prachtige helicopters heb
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
hey , eigenlijk bijna een airwolf dan ? of niet ? Hoe staat het met de jetranger , is hij vliegend ? Groeten David
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
de redwolf is de zo genaamde aardsvijand van de airwolf wat de ranger betreft die heeft al gevlogen en ben bezig met de afwerking
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2011 Locatie: Dilbeek Belgium Leeftijd: 32
|
Heeeey bjorn; nu je eindelijk de beslissing hebt ben ik ook door de beslissing heen. Daar de agusta in rega (suisse medic) full scale een hele dure heli wordt ga ik hem op 2 jaar bouwen ipv tegen volgend vliegseizoen. Als winterproject zal ik dan iets heel anders gaan bouwen in fun scale met dummyafwerking, maar wel met revetten!!!!! Ik zal de tegenhanger van de redwolf bouwen dan kunnen we weer samen vliegen. Ik ga de big airwolf bouwen deze winter. dat wordt dan weer fun en kunnen we binnenkort op de bouwdag bij mij mooie foto's schieten om te posten!!!! Grts SAR Scott
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
klinkt geweldig en zal een prachtog beeld geven in de lucht zeker omdat beide toestellen de zelfde size hebben wauw ik kijk er al naar uit greetz en tot snel santini air
| | |
| | #9 (permalink) |
|
hoi allemaal vandaag was ik bezig met het demonteren van men skyfox mechaniek omdat ik voordien met verbrandingsmotoren vloog heb ik de mechaniek tot de bodem gedemonteerd de motor en gas servo verwijdert want alles moet worden ontvet om met een schone lei te starten in de romp zo gezegt zo gedaan ook word alles gecontroleerd op slijtage of dingen die niet door de beugel kunnen zoals tandwielen,servo's,bouten en moeren maar dat zag er allemaal heel goed uit tot zover het dag rapport foto's komen er zeker aan in dit bouw draadje greets santini air
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Hey hey,... wacht maar tot ik met de Cobra afkom, dan zal je in Enghien en verre omstreken de wolven horen huilen... Maak er iets moois van Bjorn... enne... prentjes posten hé. Heligroeten, Nick |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ja ik moet zeggen ik begin stevig achter te lopen met mijn ec-135. Maar de schade word nog wel ooit in gehaald ook al ben ik een jaar later klaar maakt allemaal niet uit is voor de fun dat we het doen. Ik wens je weer veel succes met de bouw van je prachtige helikopter. En hoop de jetranger ergens volgend jaar te mogen zien op een treffen.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Ja het wordt steeds drukker in schaalland... en steeds leuker zo natuurlijk Ik zal er binnenkort ook nog eentje bijzetten Gr,Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
jaja vandaag was het eindelijk zo ver de redwolf is ge ariveerd uiteraard ging ik meteen aan de slag alles nakijken en op zen plek leggen en beginnen aftekkene van deuren raampjes en luikjes schuren en slijpen greets santini air
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Hei Bjorn , WOW , moet weer de MAX zijn om die doos uit te pakken ... ![]() En hier ook : foto's mag .... Ik wil die RODE WOLF wel eens zien ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2005 Locatie: Oss Leeftijd: 34
|
Uhhhmmm, is de Redwolf niet een Bell 222. Ik zie niet de wingleds onder de sponsons zitten. Dit is een karateresiek iets voor de 230. Het kan ook geen 230 zijn geweest, want deze zijn vanaf 1991 tot 1995 in productie geweest. De Airwolf serie was van af 1984 tot 1987. Bell 222: ![]() Bel 230: ![]() Groetjes Rob. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |