![]() |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
mooi mooi mooi
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Hei Patrick, Jij hebt ook niet stilgezeten zeg, begint echt leven in te komen nu. Ziet er lekker strak uit !! Suc6 met de verdere bouw en zeker blijven posten hé, grtjs, Ronny
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Ja ja , Den Patrick gaat door met revetten plaatsen ... Het is inderdaad een heel ander zicht met deze revetjes ... En al meer als 1000 geplaatst ... Goed bezig man ... ![]() Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 100 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2007 Locatie: Leopoldsburg belgie
|
Ziet er allemaal mooi uit, maar onthou even dat er nog spanten in de romp en staart moeten komen, en dat is niet altijd even gemakkelijk met de rivetjes op z'n plaats..ieder heeft zo z'n methode, maar ik zweer persoonlijk bij het eerst plaatsen van de spanten en mechaniekonderdelen, en als laatste de rivetten.. Gewoon even mijn bedenking.. greets, Didier |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2011 Locatie: Berchem, Antwerpen Leeftijd: 48
|
Hi Didier, Ik heb ook lang mijn twijfels gehad in het begin. Maar ik heb al eens geprobeerd om enkele rivetten aan de binnezijde af te snijden, en ik moet zeggen dat er geen last zal zijn voor de spanten. Ik ben er nog eens met een schuurpapier "60" over gegaan om dan ook de spant goed te hechten. Groetjes, Patrick |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Dag heli vrienden, Ik ben weer even bezig geweest. De intakes voor de turbine was ik blijkbaar hetzelfde aan het maken als Ronny "Bell 430" Zie de foto's Plastiek intake nog niet afgewerkt Intake in model gesneden Afgewerkte intake, nog niet juist van model, maar op de romp is blijkbaar een verkeerde uitsnijlijn in de mal, wordt aangepast. De goot boven de deuren is geplaatst. De rivetten aan de voorzijde geboord en geplaatst Zo, dit zijn de laatste berichten, we gaan verder, na 1300 komt .......... Nog even de rechtse zijde verder in detail afwerken en dan aan de linkse starten. Groetjes, Patrick |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Hallo heli vrienden, Eerst en vooral de beste wensen voor 2012, met vooral veel goed weer, en weinig crashes. Ik ben vandaag naar de oogarts geweest, en een nieuwe bril besteld. Vanaf volgende week zal het rivetten boren een stuk beter gaan. Dus, nog even geduld, en dan stromen de foto's weer binnen. Grtjs, Patrick |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2011 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 40
|
Hey Patrick, Ziet er weer allemaal netjes uit, ik had van jou niet anders verwacht hoor ! Laat niet te veel stof op je jet komen hé? Kunnen we deze zomer nog eens samen vliegen... Groetjes, Johan |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Hé Johan, bedankt voor de reactie. Ik heb spijtig genoeg niets meer gedaan, maar we gaan er binnen enkele weken weer terug tegenaan. Gisteren de eerste keer na de winter terug gaan vliegen met de benzine trainer. De kriebels zijn er terug Wat betreft de jet's, de boomerang staat te koop, de F15 moet de thermosensor nog van nagekeken worden. Ben momenteel veel tijd aan het verspillen om enkele slotrace auto's raceklaar te maken. Grtjs, Patrick |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |