![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Zien er goed uit maar............ kan dat ook zonder kaas ?? Mag namelijk geen kaas
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juni 2011 Locatie: Dilbeek Belgium Leeftijd: 32
| Citaat:
Grts danny
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 | |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2011 Locatie: VLAANDEREN
|
Jammer, maar ik moet het afzeggen. Zoals ik gevreesd had zijn wij op dat moment niet in België. Hopelijk kan iemand van de reservelijst nog tijdig mijn plaats innemen. Je mag me wel voor volgend jaar al op de lijst zetten!
__________________ Raptor E620se, Mini Titan E325, EasyStar, Apprentice |
| | |
| | #94 (permalink) | |
| Citaat:
Hey MDM dat is idd jammer, maar geen probleem. ik heb idd een reservelijst dus die plaats is alweer ingenomen. En idd volgend jaar weer. grts danny
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 | |
| | |
| | #95 (permalink) |
|
Nog even een kleine mededeling Indien U elektriciteit nodig hebt kan U dan een eigen verlengkabel/ contactdoos meebrengen. Er zullen wel enkele kabels liggen maar als iedereen er eentje meebrengt indien nodig zijn we zeker dat we er genoeg zullen hebben Grts Danny En we tellen af Nog 16 keer slapen en het is zover..... Ik denk dat iedereen er wel serieus begint naar uit te kijken Hopelijk wordt het een succes.......
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| | #97 (permalink) | |
| Citaat:
ik weet het maar ik kan de lijst niet meer aanpassen maar jou plaats is gereserveerd hoor. grts danny
| | |
| | #98 (permalink) |
|
En we tellen verder af...... Nog 11 keer slapen en t'is zover.... Wat begint het toch te kriebelen ja..........
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2011 Locatie: Kontich / belgie Leeftijd: 54
|
Hey iedereen . Ik was ook heel graag naar al dat super materiaal komen kijken , maar spijtig genoeg moeten ze bij mij ook een onderdeeltje reviseren Morgen ga ik binnen in de kliniek voor een nieuwe heup en het lijkt me ni echt mogelijk te komen kijken , ma wie weet ?? Stel dat het me lukt een beetje te kunnen pikkelen zou het dan mogelijk zijn dat ik gewoon ff kom kijken ?? Als dit niet kan , geen prblm hoor is ma vraagje he . Grtjs iedereen en veel heliplezier , Blitske |
| | |
| | #101 (permalink) | |
| Citaat:
En als je komt zullen we je allemaal wel in de watten leggen. grts danny
| | |
| | #102 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2011 Locatie: Kontich / belgie Leeftijd: 54
|
Ik kan alleen maar zeggen dat de medische wereld toch verdomme ver staat al ! Da zijn ok modelbouwerkes denk ik Ik ben woensdag 22 Februari binnen gegaan , tegen 12u lag ik onder het mes en ik geloof het bijna zelf niet maar ik zit hier nu thuis achter mijne pc al een berichtje te tikken !! Chapeau voor die dokterkes zeg ik , die kwam deze morgen ff binnen op mijn kamer en die zegt , je ziet er goe uit en ga je graag na huis dan kan je vandaag al vertrekken , en ik moest daar ni over nadenken alhoewel het daar goei hotelletje was . Kan al vlot rond pikkelen op krukken nog wel ma gaat goed en ik heb zo goed als geen pijn , ik mag van geluk spreken da het allemaal zo vlot ga . Nu nog paar weken rustig aan en dan kan mijn copterke al terug van stal denk ik , goe he . Grtjs Blitske |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2007 Locatie: lelystad
| goedendag allen helaas moet ik voor 3 maart afhaken ik baal hier stevig van maar door diverse privé redenen kan ik niet naar de meting komen er zal vast wel een op de reserve lijst staan die mij plaat in wil nemen ik baal er erg van maar het er zijn dingen waar je niet onderuit kan zelfs niet voor de prachtige hobby grt nick
__________________ alles gaat een keer stuk, maar dan heb je wel reden om nieuw te kopen |
| | |
| | #104 (permalink) | |
| Citaat:
geen probleem alvast bedankt om te verwittigen. Je plaats is alweer ingenomen volgend jaar weer....... grts danny
| | |
| | #105 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 29
|
Je kunt mij ook van de lijst halen. mijn vader komt wel maar ik heb code 95 cursus voor mijn rijbewijs.
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |