![]() |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
|
Tof dat je project in elk geval niet verloren gaat. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2008 Leeftijd: 30
|
hier nog een foto ![]() Uploaded with ImageShack.us het is niet mis de rest van de ramen ga ik ook spuiten greetz kevin |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Jezus! jij bent snel Mooi toch? Groet, Bert
__________________ Funfactor: ____aantal bladen___ _ ...............hoeveelheid electronica |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2008 Leeftijd: 30
|
bedankt man nu is kijken zo laten in police kleuren en een zoek licht en zo maken of toch in het leger groen spuiten |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2010 Locatie: Beigem, Belgium Leeftijd: 1
|
Hey Kevin, Ik vind dat je echt mooi geleverd hebt om hem terug goed te krijgen, ik had het al lang opgegeven, thumbs up!! Misschien voor die trillingen even het bladspoor nog is controleren, heb dat ook ooit voorgehad, heli als trainer was perfect, na het inbouwen in een romp, trillingen, en uiteindelijk was het bladspoor. het is maar een gok. gr
__________________ Vario R22 E-Power G-Zapy scale Futaba 9Zap-WC2 2.4Ghz |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Hoi Kevin, Lees in een van je berichtjes dat je nog een trilling in de staart hebt en zag op de foto dat je met de nitro versie van de Trex vliegt. Ik heb met dezelfde combinatie gevlogen (Trex600 met Breitling Hughes romp) en heb vanaf de eerste dag veel last gehad van trillingen. Bij het optoeren moest hij bij een bepaald toerental door een resonantie heen waarbij de heli ongeloofelijk fel begon te schudden. Dit probleem heb ik nooit helemaal onder controle gekregen en heb op een bepaald moment beslist de romp van de T-rex af te halen in rond mijn Raptor50 te plaatsen en moet zeggen ..... wat een verschil. Met de raptor heb ik totaal geen last van trillingen !!!!!! Ik hoop dus dat je de trillingen onder controle krijgt. Suc6 ermee, Ronny
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Heb ook al eens een 600 eps mechaniek als een malle zien schudden in een Breitling romp... trex kwaaltje? Misschien de romp aan de bovenkant van het mechaniek extra steunen? Heb in mijn 19 jaar oude schluter MD500 ook een kleine trilling in de staart. Afgelopen zomer was ie nog trillingvrij maar heb em ondertussen een aantal keer uit elkaar gehaald voor vervangen van onderdelen. Naja krijg em wel weer 100%
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 november 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 39
| Citaat:
Ook het mechaniek aan de bovenzijde beter verbinden met de romp was niet de oplossing. Ik had het in eerste instantie niet, alleen het werd langzaam maar zeker erger. Uiteindelijk bleek het veroorzaakt te worden doordat de poten niet verlijmd waren met de romp. Dit moet je zowel doen bij de romp als het houten frame. Eerst leken de poten strak genoeg in het frame te zitten, maar langzaam maar zeker zijn ze losgetrild. Met redelijk wat schade aan het houten frame. Na de schade hersteld te hebben, en de poten verlijmt met epoxielijm, vloog ie weer as een zonnetje. Ik weet zo niet eens meer of het wel in de handleiding stond, maar dat maakt ook niet meer uit. Werner
__________________ APM2 HexaCopter, T-REX 500 ESP, Hughes 500e (T-REX 600 ESP), T-REX 600E PRO, KDS 450, SWIFT II, T8FG, | |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Dan is dat een heel kort projectje geweest.... Groet, Bert
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Goed om te horen dat ie weer goed vliegt Werner. @ Kevin: Wat beviel er niet?
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |