![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2011 Locatie: Dilbeek Belgium Leeftijd: 32
|
Beste in mijn draadje : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...wvrienden.html kan ik permalink 1, 7, 10, 14, 16, 19, en 22 niet meer aanpassen. Daar er in permalink 1 verkeerde informatie staat die ik zo snel mogelijk wil aanpassen zou hulp van jullie uit zeer welkom zijn. Nadien mag u deze posting terug verwijderen. Alvast bedankt bij voorbaat. Grts SAR Scott (Dewitte Danny)
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Verbeterde versie van de hele tekst aan moderatoren doorgeven met het waarschuwingsbordje naast het betreffende bericht.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Precies, stuur de aanpassing anders maar even toe per pb dan pas ik het even voor je aan. Zou mooi zijn als je de wijziging zo kan maken dat ik alleen hoef te knippen/plakken.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Vind het 10x niks dat dit nu zo is ! ik bedoel bij een begin post is het toch behoorlijk handig als je die gewoon kan blijven aanpassen , lijkt mij ?! Deze heb ik denk ik wel 10/15x aangepast (beginpost) van een vraag thread naar een gewone mSRX thread enzovoort... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ngen-hier.html Zit (na meer zat, in verband met dit ) ook op een forum waar de EDIT tijd 2minuten is , sorry hoor maar dat is echt niet te doen ![]() Maar wat wordt of is de EDIT tijd nu hier op MBF ?! alvast bedankt groet Ray........ EDIT bagger dit had ik denk ik in de anderen thread moeten posten.... |
|
| | #6 (permalink) |
|
Edit tijd is 4 weken dus dat valt reuze mee.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
| Ooooooow das knallend ![]() sorry heb de smillie gevonden en post u'm vandaag met harte lust ![]() dacht dat de EDIT tijd dramatisch kort zou worden, weet niet waarom ik dat dacht?! na jou een goed uiteinde http://i42.tinypic.com/90vevq.jpg Groet Ray......... |
|
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Hey Burp; Is gebeurd, alvast bedankt voor het aanpassen. SAR Scott (Danny)
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Volgens mij had ik deze twee minuten later al aangepast
| | |
| | #10 (permalink) |
| Zeer wel bedankt voor de goeie service Een fijn eindejaar toegewenst. grts SAR Scott
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |