![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2004 Locatie: Belgie
|
de meeste die mij kennen weten dat ik al lang op zoek ben naar een schaalkit van de seaking,maar deze is ondvindbaar daar ik deze bangelijk vind heb ik besloten om er zelf maar eentje te ontwerpen de romplengte zou om en bij de 2.7meter liggen hier alvast een kwijlplaatje hehe URL=http://imageshack.us/photo/my-images/11/seaking20rs0101.jpg/] [/URL]greetz wimpy Laatst gewijzigd door wimpy; 10 januari 2012 om 22:49 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2011 Locatie: Kontich / belgie Leeftijd: 54
| Citaat: Dit zal weer zo een kwijl draadje worden , alvast succes In welk materiaal zou je de romp dan gaan bouwen ? In de grote die je van zin bent lijkt me zelfs al natuurgetrouw aluminium mogelijk . We volgen het , grtjs |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
mooi mooi mooi, dit volg ik , machtige heli greetz
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2009 Locatie: Kinrooi - België Leeftijd: 49
|
Hey Wimpy, .......Wel nog werken komen hé .......... wanneer ga je dit toch allemaal doen !!! Mooi project overigens, suc6 ermee.
__________________ *** als je vleugels sneller vliegen dan je romp ... heb je waarschijnlijk een helicopter *** |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
hoi bouwer, hier kan ik wel beetje mee doen , is overigens het weinige wat je er van kan vinden daarom heb ik mij een plastiekmodelletje op schaal 1/48 aangeschaft waar ik het mee moet doen. binnekort heb ik een tekenprogramma en is mijn hobbyatelier klaar ![]() ![]() ik ga beginnen bij de wielkappen omdat deze vrij eenvoudig zijn en toch nog wat moet oefenen ![]() ronny , geen nood ik ben zaterdagmorgen bij u elke info of hints zijn welkom greetz wimpy |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Hoe ga je dit precies 'aanvliegen' ? Ga je er een spantenplan voor maken? En vervolgens een mal? Ben benieuwd, hoe dit gaat, 2,7m is tenlotte geen kleintje! Misschien heb je hier nog wat aan; Sea king: il Re del mare ScaleRCHelis.com • View topic - Turbine 1/6 Sea King Succes! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Hmm ik meen me te herinneren dat ik laatst een schaalbody van een Seaking ergens ben tegen gekomen. Ben niet zeker, ik kijk het even na voor je want kan me vergissen. Alleszinds veel succes met de bouw!
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
hoi roy, de opbouw zal gebeuren met styrofoam en spanten zodat deze in de juiste vorm kan worden gemaakt en daar zal dan een mal van gemaakt worden , tgaan wel een langdurig project worden hier kan ik wel wat mee , heb deze link ook al gekregen van ronny waarvoor mijn dank aan allen. jacob, er is ergens wel een schaalbody te vinden maar daar is er ook maar 1tje van gemaakt , zie link http://scalehelicopters.org/ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Hi Wim, Is de Mille Hind al vliegklaar? Leuk project de seaking. Mvg Ed
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Was niet die website Wim. Heb effectief een body gezien die je kon kopen in een online shop!
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
hoi ed, nee de hind gaat binnekort weer op de bouwplank maar eerst mijn hobbyateliertje klaarmaken jacob, mss was het voor een trex500 of zo die kleintjes die kan je wel vinden maar niet de grote gtjs wim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |