![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Ik ben het ook aan het volgen. Was leuk om je gisteren persoonlijk te onmoeten in Hoeilaart. Groeten, Ron
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2004 Locatie: Zevenhoven Leeftijd: 49
|
Hallo Ron, Het was reuze gezellig daar in Hoeilaart. Ik was daar samen met Nick en Brian kerstinkopen doen :0) Ik zit ook altijd met "trommelende vingers" te wachten op het vervolg van Nick z,n verslag. Ook leuk om jou te hebben ontmoet. Eric.
__________________ How come things that happen to stupid people keep happening to me? |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
zeer leuk verslag, ik zie graag uit naar de rest gerard.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Erg mooi gedaan! Ben ook benieuwd naar de heli, maar het verhaal is stiekem interesanter.. Waar blijft barbie en een geheime affaire? GTST is er dan niks bij! Succes er mee man, blijf zo door gaan! Groet, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Guest
|
Dit is echt een top story. Voor zover modelbouwen niet al leuk genoeg was, heb jij een hele bijzondere manier gevonden om het aan de man te brengen Zoals Tjerk al vermeld, vol spanning zitten we te wachten op Barby voor de nodige amureuze soapstories. En natuurlijk net als het allemaal fout drijgt te gaan dan komen de Thunderbirds, toch Ga zo door ! Groeten, DH. |
|
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Wauw! Echt heel netjes gedaan. Ook maximale punten voor creativiteit! Ik zal het volgen (Ik vind de alouette II, samen met de III en de cougar de mooiste heli's ooit, ook)
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |