![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
In 1 ding geef ik je meer dan gelijk : Je ziet alles erg zwart/wit. Nogmaals, zonde dat je niet meer post (alleen foto's is al erg leuk) en helemaal jammer dat je de bestaande foto's weghaalt. Btw, waarom haal je nu je reactie weg waar je zoveel moeite op hebt gedaan? Ik snap die friesen echt niet (geintje
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Guest
|
Even bij helioldie kijken. Daar is iemand die ze namaakt en als set verkoopt. Ik heb alleen origineel Graupner en die doe ik niet weg. Reproduktionen von Ersatzteilen fr Helioldies Helemaal onder aan de bladzijde. |
|
| | #155 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Jep, ik ben ook een trouwe lezer. Maar ik kan niets zeggen over schaalheli's, dus zeg ik maar niets. Bij andere bouwdraadjes zeg ik ook meestal niets. Plak je tenminste wel wat plaatjes hier als je helemaal klaar bent? Dan kun je de ooowwss en AAhhsss zeker in ontvangst nemen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #156 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 november 2007
| Citaat:
Ik heb er al een besteld. Het is maar goed dat je toch nog door ga. Want je ziet maar dat we toch niet kunnen missen. | |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Echt heel zonde dat je de foto's hebt weggehaalt. Er zijn toch genoeg foto-uploaders waar je je foto's kwijtkan? Ik volgde dit draadje ook met interesse. Kijk maar naar de hoeveelheid views. En ik sluit me aan bij Walter, als hij af is, dan plaats je toch nog wel wat pics? Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #158 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Op dit moment staat alles even stil en het is nog maar de vraag of ik Helies over Hulten haal. Ik moet vrij delicaat spuitwerk overnieuw doen en ik nog steeds niet alle onderdelen en zeker niet de elektronica. Ik ben op dit moment met een andere schaalhelie bezig die wel kan vliegen. Daar komt geen draadje van. Zeg het maar vast voor het gevraagd wordt. | |
|
| | #159 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 41
|
Hoi.. Ik was wezen zoeken naar info over een bell 212 en toen stuitte ik hier op Ik heb er 1 voor je helemaal compleet uit 1978 en hij is ook helemaal afgebouwd op de servo s na!! De motor is ook orgineel en heeft maar 1 keer gelopen om te kijken of hij het deed..!! Heb hem nu te koop staan om het forum compleet met starter en bouwtekeningen!!! dus ik hoor het wel.. en misschien kun je het ook doorgeven aan je maatjes!! gr andre Citaat:
| |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Een 47G te koop, in het verkeerde subforum http://www.modelbouwforum.nl/forums/...8-te-koop.html
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |