![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Guest
|
Het ziet er erg mooi uit, maar eigenlijk hoort een airwolf niet zo te glimmen, hij's mat.. maar kniesoor die daarop let en het ziet er wel erg mooi uit zo glimmend Verlichting zou ik mij niet te blind op staren, de meeste verlichting zie je bij daglicht niet meer op een afstandje, of je moet al echt de juiste spullen pakken (wat vaak meer kost) en het voegt gewicht toe. |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: Arnhem Leeftijd: 29
|
de tweede airwolf was bedoeld voor.... mij inmiddels aan het bouwen geweest. Het enige waar ik moeite mee had zijn de horizontale stabilizers, die blijven met CA lijm niet plakken...? Te glad misschien. Het staat wel zo beschreven in de handleiding. Iemand een beter idee? Tevens idee wat voor (liefst niet te dure) servo het beste in kan voor de retracts? Verder ziet materiaal goed en degelijk uit, kap wordt vast gehouden door een 4 tal plastic inbusjes en een loeisterke magnetische verbinding. Ben nog niet goed genoeg in het heli vliegen om hem in te bouwen in de airwolf. Maar als ik komende tijd meer mogelijkheden heb om te oefenen, zal dat zeker niet lang meer duren. gr. kokwai |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: Bovensmilde Leeftijd: 20
|
De stabilizers moet je eerst schuren alvorens je ze eraan lijmt. Heb even een bouwtopic op helifreak opgezocht en daar stond dat in Ik weet ook nog niet welke retract-servo ik ga gebruiken, ik ben nog opzoek naar een goedkope Align DS710. Groet, Christian
__________________ Snelheid is alles, remmen is angst |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2009
|
Hallo Christian, Ik ben ook van plan om deze romp te bestellen voor mijn Trex450 omdat het toch een fraaai model is. Heb je al wat vorderingen gemaakt met de bouw van jouw model? Ik volg het met interesse grt Edwin Laatst gewijzigd door Edwin; 1 januari 2010 om 12:25 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2007 Locatie: ZW Drenthe Leeftijd: 69
|
Christian e.a. Bouwde ooit deze van HeliArtist ![]() en deze van Align ook ![]() overgenomen en gevlogen door Roelof: ![]() 10 jan. op meeting vertel ik je meer. Gr.
__________________ FF9s/3x Logo 600 3D, 1 in 30er Agusta A109, 1 in 50er Ecureuil AS355N en 1 in 50er MD500D, maar .... doe het als de egeltjes: Heel voorzichtig! (Ook met de EasyStar II RR) |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: Maasmechelen
|
Hallo, Ik ben ook in het bezit van een Align 450 Airwolf model, maar ik kom niet goed uit aan de handleiding...het gedeelte van de retracts wielen (aansluiting servo met reciever?) Kan mij iemand hier soms mee verder helpen? |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: Maasmechelen
|
Hier men Airwolf 450 Align schaalromp + retracts Ik heb er wel een kleine wijziging aangebracht aan dit model : * echte getinte ruiten en extra ramen geplaatst in de zijdeuren * extra nog muggen gaas voorzien in de cockpit. Voor de rest vond ik het model OK. Misschien later nog de bewapening een metaal look geven. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2010 Locatie: boskoop zuid holland Leeftijd: 30
| demijne is van robbe speciaal voor de rex 450 er zaten retracts bij van plastic in hout bevestigt met koolstof assen dit is echt ***ckbende om het netjes te zeggen heb heel gou de houten platen voor de achter wielen verstevigt met alu plaatjes en met 2 componenten epoxy aan elkaar geplakt Toen de assen vervangen voor stalen versie en de armpjes ook vervangen voor stalen Het kost wat moeite en ongeveer een 15 euro aan matriaal maar hij zakt nu neit meer door zn wielen en ze werken prima ik heb trouwens gewoon een simpele normal size servo gebruikt past presies en is veel sterker + het gewicht is mooi meegenomen want hij is nog al tail heavy oh ja heb met een schuifregelaar op kanaal7 de retracts gezet en er zat bij mijn geen handleiding in de doos heb het zelf moeten uitzoeken maar niet moeilijk voor mijn dan hahaha Laatst gewijzigd door helispinner; 12 maart 2010 om 10:42 Reden: meer fotos |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: Steyl, Limburg Leeftijd: 15
|
Hee, ik heb ook interesse in zo'n rompje. heb jij hem gekocht bij fast-lad? en hoeveel kost dan dan in totaal incl. verzendkosten? en hoelang duurt het voordat het bij mij thuis is? ik hoor het graag!
__________________ Futaba T7C 2.4 - Calmato Sport 60 1.6m - RedBull Edge 540 1.5m - Extra 300 1.6m - Piper cub 1.8m - F35 Jet - 2x Cessna 182 - HK 450 GT Bell 206 - HK Short Course Truck - |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Oke, maar hoeveel kost dat dan in totaal? incl. de verzendkosten? want ik kan de verzendkosten nergens vinden.
__________________ Futaba T7C 2.4 - Calmato Sport 60 1.6m - RedBull Edge 540 1.5m - Extra 300 1.6m - Piper cub 1.8m - F35 Jet - 2x Cessna 182 - HK 450 GT Bell 206 - HK Short Course Truck - |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Denk dat je snel op zo'n 20 euro verzendkosten zit vanuit Engeland. Een airwolf romp is hier in NL of Duitsland ook zo te bestellen.. Hier wat sfeerplaatjes van de 450 airwolf van een vliegmaat van mij: ![]()
__________________ Robbe Schluter 7.5cc MD500E (BJ 1992). Robbe Schluter 8.5cc Schweizer 300C U-869 1:40 scale Type IXC/40 U-boot. |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
ja, dan kan ik hem beter op hobbymaniac bestellen 115 euro en klaar. de vezendkosten zijn gratis. maar hoe heb je die mooie lichten eringemaakt?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |