![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 40
|
en ben vooral benieuwd naar de remaiden van de kist.. video?
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Bedankt voor de reactie's . Vandaag heb ik de volledige mechaniek en de gyro leren afstellen door een kameraad. Donderdag gaan we hem voor de eerste keer in vliegen hoe hij nu is en dan kan hij maandag naar de spuiter om gespoten te worden. En dan zal het eventjes stil zijn tot de heli terug is van de spuiter om hem af te werken. @RHELIE ==>ja ik weet het, had ook ge kunnen want dan zat de uitlaat ook van achter en niet opzij, maar ja ik had deze al gekocht. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| TOP SECRET 121715Jun2009 Verslag testvlucht BO-105 prototype X. De heli heeft een testvlucht gedaan ergens op een afgelegen veld verstopt tussen de bomen. We hebben enkele foto's kunnen maken van deze test vlucht. Alle onderdelen en testen zijn verlopen via plan. Voor deze opdracht was er nog een persoon aanwezig van R&S modelstore die deze testvlucht tot een goed einde heeft gebracht. Nu kan het team de heli afwerken. Hopelijk gaat alles volgens plan en dan gaat hij voor het eerst te zien zijn op onze clubdag 16 augustus 2009. Laatst gewijzigd door Volunteer; 12 juni 2009 om 21:22 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Nu is het aftellen mijn BO-105 is weg voor onbepaalde duur. Hij kan terug zijn ten vroegste binnen 2 weken of ten laatste binnen 5 weken. En dan zit deze in een volledig nieuw jasje. De kleuren is een verassing ik wou hem eerst een rood witte kleur geven gelijk de notartz maar dat is het niet geworden maar wat dan wel ... Dat zullen we moeten afwachten ... |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Ik ben zo pas even langs geweest bij het heli team van de BO-105, want ik vroeg me af waar deze mee bezig waren nu de BO-105 weg is. En die waren bezig met gekke dingen. kijk maar. De piloot was volop bezig in de flight sim om zo genoeg vlieguren te hebben als de BO-105 terug komt. foto van buiten foto van binnen en de crew was volop bezig om het rappel te oefenen. Dus zo gaan zij zich bezig houden gedurende deze tijd. |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 28
|
Ziet er goed uit. Hoe zwaar weegt het geheel op het moment?
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2007 Locatie: Dordrecht Leeftijd: 43
|
Hallo Bert, Mooi werk tot zover,ben erg benieuwd naar de kleuren en de kwaliteit van je nieuwe verf, vooral omdat het door een professional gedaan word, wat ik even vragen wil, wat is de lengte, merk en evt prijs/ leverancier van je nieuwe hoofdrotorbladen?, ik had een tt-setje in bestelling maar dat lijkt niet te komen en 66 cm is een moeilijke maat om te krijgen in hout gr, Frans |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
@Feagle3 De lengte van de rotor bladen is 660 mm en het merk is VARIO de prijs zit rond de 100€. link==> VARIO Helicopter Meer info; JAWO reflex blades 1500 mm Ord.No. 403
LET OP er zijn twee versie's voor met flybar en flybarless. Bedankt voor de reactie als ik iemand kan helpen zal ik dit altijd trachten te doen. grtz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |