![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Dat word dan een hele lange topic als je die andere twee beauties ook gaat beschrijven
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2006 Leeftijd: 28
|
Hij is mooi geworden. Ik heb nog in je fotoboek gekeken in Gent. Staat vast erg mooi naast de Cobra en Tiger
__________________ Hirobo SDX,Freya Bell 222,Freya Eagle 3,Bell 47GS sponsored by www.rc-heli-shop.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Als ik het goed begrijp maat je een positieve mal om een negatieve mal te maken om een model uit te halen? Dat zou dus inhouden dat je er meerdere uit 1 mal kan maken als je de mallen bewaard. Wat kost het als je zo'n romp maakt? (geleverd als bouwdoos) |
|
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
Hallo Jahre Viking, Het zou perfect mogelijk zijn maar let wel, dit is geen productiemal. Die worden veel steviger gemaakt. Ik kan je enkel vertellen dat er zeer veel werk aan is, dit is echt stukwerk. Moeilijk een prijs op te plakken. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2008 Locatie: Heliheaven West-Brabant
|
Toppie hoor! Tis wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat je hier geen mal van hebt gemaakt. De Apache is zo ontzettend zeldzaam. Hoop op meer foto's!
__________________ www.vario-rcheli.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Echt een heel mooi project!!! Ik vind het echt jammer dat de schaal meeting op 13 september wordt gehouden, want ik was anders zeker komen kijken, maar op 13 september ben ik helaas in Almere voor de laatste Dutch 3D wedstrijd. Succes en ik zie graag meer foto's! Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
Van de 36 mallen was er maar een mislukt: die van de rechter hoofdvleugel, maar met het nodige herstelwerk hebben we het toch nog tot een goed einde volbracht. Ik kan je verzekeren het waren stressvolle dagen !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |