![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ja je zou voor minder zo'n meesterwerk. Wat kan ik daar op zeggen. Ik zelf en nog andere bouwen kits om tot semi-schaal / schaal. Maar dit is gewoon schitterend van niks tot een echte schaal heli echt mooi. Ik heb hem zelf gezien in Sint-Truiden. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Uithuizermeeden Leeftijd: 43
|
Als ik een mal nodig ben kan ik dan bij je terecht ziet er goed uit
__________________ T14MZ 2.4Ghz / Vario Acrobat 23 cc benzine / JR airskipper OS 50 hyper / Revolution E-CF 12 S Kontronik Pyro Jive 80 HV ****** Vliegen is een hobby,heb je hobby lief ****** |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
en wat is dat blauwe spul waar die mal van gemaakt is? werkelijk schitterend... Maarten | ||
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
De Apache is 1 meter 90 lang met een hoogte van 55cm en een breedte van 60cm. De diameter van de rotor is 1meter 60. Hij weegt ongeveer 9 kg. Dat blauwe spul is een gelcoat om de mal een sterkere en gladdere oppervlak te geven op basis van polyester (het kleur kan je zelf bepalen). Groeten Apache Laatst gewijzigd door apache; 15 juni 2009 om 21:32 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |