![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 31
|
he Apache had je vraag ff gemist (werd door collega "vonkie" er op gewezen) maar door constructie die gebruikt is zijn ze op deze hoek uitgekomen TAIL ROTOR HUB ASSEMBLY REMOVAL/INSTALLATION (AVIM) – continued in dit plaatje (is trouwens de orginele A manual) is te zien dat er 2 hub zijn die onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen zouden ze de bladen op 90 graden hebben gewild dan moest er een ingewikkelder ontwerp verzonnen worden. bijkomend voordeel dat deze opstelling minder geluid produceerd wat tactisch handig is tailrotors.html |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2009 Locatie: België Leeftijd: 49
|
Hallo megmenhe, Bedankt voor je technische reactie. De tekening zal ik in mijn archief plaatsen. Wat is die Apache toch een technisch vernuft, geen wonder dat hij de top is met al die technologie !! Mijn ontwerp van de staartaansturing was ook niet gemakkelijk gezien alles zo compact is en dan nog met een dubbele aansturing ! Maar toch was het een zeer leerrijk project. Die geluidsreductie is zeker een troef voor een gevechtsheli als de Apache. Gr Peter |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
he Peter AH Apache Helicopter Maintenance and Training Manuals op deze pagina staat de complete manual van de Apache A/D dat zag ik natuurlijk pas later dus als je iets ander wil weten kun je hier ook "ff" in zoeken gr Mark |
| | |
| | #124 (permalink) |
|
Bedankt voor de link. Zal best handig zijn voor modelbouwliefhebbers van de Apache als ondersteuning van de technische informatie. Gr Peter Laatst gewijzigd door apache; 20 januari 2010 om 00:08 |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: Haastrecht Leeftijd: 16
|
WAT EEN MOOI DING!, prachtig gemaakt! ook mooi trouwens met die mallen zo. Complimenten. Mvg, Ruben
__________________ - KDS 450c (bijna allemaal align parts, DS11 tail servo, fusono canopy) -TW cessna - |
| | |
| | #127 (permalink) |
|
Het doet me een plezier dat een jonge knaap als jij interesse toont voor de Apache. Ik heb in je fotoalbum gekeken en zie dat je een grote belangstelling hebt voor techniek en modelbouw. Doe zo verder! Vast een ingenieur in wording. En wat die geluidsreductie betreft, dit hadden we ook al vernomen van Mark (megmenhe). Toch bedankt voor de reactie. Gr Peter Laatst gewijzigd door apache; 8 februari 2010 om 00:08 |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Prachtig exemplaar 1/55 wat je daar hebt. "OFFTOPIC" ==> Heb je onze affiche gezien voor dit jaar? Ik denk dat je de heli zult kennen.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #133 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX450PRO Mini VStabi V5 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #134 (permalink) |
|
Neen, de reactie was oorspronkelijk bedoeld voor Ruben maar gezien jij de echte ingenieur bent kan hij nog heeeeeel veel van jou leren! Je bent piloot in wording, is de opleiding het doel om dan met een echte Apache te vliegen of met een burgertoestel? In ieder geval, hou het veilig boven de Lage landen! Alvast veel succes met je helikopteropleiding. Gr Peter |
| | |
| | #135 (permalink) | |
| Citaat:
gr Mark | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |