| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2008 Locatie: Ik woon vlak bij Alblasserdam Leeftijd: 45
|
Hallo Henk, Ja, jammer dat we elkaar hebben gemist, nu weet ik nog niet wie ik voor me heb. Ik had het zo druk met het te woord staan van leden van andere verenigingen. Mede door aandacht op dit forum wisten heel veel mensen en verenigingen onze 30 jarige jubileum tentoonstelling te vinden. Het was gewoon super druk. Er kwamen zelfs mensen uit Belgie en Duitsland naar Alblasserdam, die ons op het forum gevonden hadden. Wie weet zie ik je in april op een van onze eerste demo's van dit jaar. Zie onze agenda voor 2010 www.mbva.nl mvg Paul |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
hoi paul , ja weet het zeker als je zo actief bent op dit forum en de club en dan nog zon dag dan zul je wel wat namen etc voorbij zien komen maar vond het wel mooi dat de leden alle tijd namen voor de bezoekers heb weer wat ideen opgedaan had het nog door gegeven aan de leden van onze club heb geen idee of er nog meer geweest zijn ik heb ze niet gezien . nou wie weet tot april groetjes van henk modelbouwclub dordrecht
__________________ mercedes 1:5 tamiya 1:10 happy hunter sea commander | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |