![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Heren, Ik ben op het forum bezig met iets nieuws... de mogelijkheid om je modellen in een database hier op het forum te plaatsen, samen met wat foto's en technische gegevens. Ik ben nu bezig om dit voor de scheepsmodellen op te zetten, wie wil er mee doen met een "beta-test" van dit verhaal? Deze database met modellen zal dan voor iedereen zichtbaar zijn en je kunt zoeken op modelnamen, motorspecificatie's e.d. Robert
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Leuk initiatief, ook handig om de specificatie's van andere modellen te kunnen bekijken. Helaas is mijn model nog in aanbouw, anders zou ik graag meedoen. Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 | Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Robert je hebt een PB
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #5 (permalink) |
Weblogartikelen: 13 | Zit me niet uit te schelden he...
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Had of was je daar toen ook niet mee bezig voor de vliegtuigen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #7 (permalink) |
Ja, ook , maar wil het even testen met wat botenbouwers... Ook voor de vliegtuigen komt het rap. Als ik zeker weet dat het goed gaat namelijk, anders gooi ik een hoop configuratiewerk weg.. Vandaar.. Robert
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Wordt dat dan zoeken/bladeren op foto ipv op naam? Als er bijvoorbeeld nu een verslag is van een Dolfijn sla ik die over, zou er een prachtige overnaadse roeisloep staan, dan ga ik daar wel naar kijken. Foto's zeggen mij meer dan namen, ik denk dat dat makkelijker uitnodigt om verder te kijken. Als je bij het zien van een schip denkt: "hé dat is wat voor mij" kan je dan ook direkt door klikken naar het bouwverslag? Mogelijk wel lastig om "vakjes" te maken van motorboot,sleepboot,opduwer,duwboot,duwbak, supplyer,kraanschip,ponton, bagger,vis,ijsbreker,zeilschip-kiel/zwaard, multicat,(sorry ik zal er straks vast nog meer bedenken die ik nu oversla.) Dit is best een onderzoek waard.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #10 (permalink) |
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Lijkt me handig. Als ik dan iemand tegen kom met een zeer uitgebreide besturing (zeg 28 kanalen) en die bouwer zou zelf geen belangstelling hebben voor de berichten die er zoal geplaatst worden, is het mogelijk dat hij dus mijn vraag over "welke besturing?" niet ziet. Die kan ik in geval van deze gegevens verzameling wel een PB sturen met verzoek te reageren. Alleen nog wel bedenken welke info dan bruikbaar zou zijn, dit ziet er al goed uit. edit, zie nu ook de link "show cases" onder je profiel, dat is makkelijk.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 31 mei 2010 om 21:19 |
| | |
| | #12 (permalink) |
Dit is al opgezet met de hulp van enige forummers met zeebenen
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2006 Locatie: dordrecht Leeftijd: 52
|
goed idee zal een overzichtelijke verzameling worden leuk om door te bladeren of juist zoeken als we wat kunnen betekenen roept u maar groeten henk
__________________ mercedes 1:5 tamiya 1:10 happy hunter sea commander typhoon ar.drone |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Axel Leeftijd: 43
|
En ook ik wil me hiervoor wel aanmelden met m'n inmiddels 5 boten. Wordt er een uitsplitsing gemaakt tussen electro, brandstof en eventueel ook stoom of gewoon alles in één? Laat maar weten hoe of wat. Groeten, René
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |