![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 46
|
hier kunnen we gewoon kletsen over de HMS-victory Deagostini . levering problemen meningen enz. de forum van ron is voor bouw problemen ,enz. hy een schoonbouw verslag en de rest kan gewoon er over kletsen . hier |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2011 Locatie: dordrecht Leeftijd: 51
|
Timberwolf prima dat je dit wil doen. Eigenlijk hoort dit in het schipperscafe. Kijk over deeltjes krijgen is een probleem van deagostini. Je mag van mijn ook op het bouwverslag kletsen maar, dan over de bouw en jullie bouw ervaringen! Zo krijgen we dadelijk een twee dracht en is het helemaal niet meer te overzien. Ook wat je verkeerd begrepem heb dat je geen fotos zou mogen platsen is ook niet zo kijk maar ze staan er nog. Het was alleeen de bedoeling als er een keer een foto Van de soeg en spanten op staat is dat voldoende. als iedereen de zelfde fotos plaatst is het niet leuk meer. Als je problemen heb met het bouwen kan je dat ook natuurlijk plaatsen! Vriendelijke groet ron |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2011 Locatie: dordrecht Leeftijd: 51
|
Ik heb vernomen dat de kado verlaat is volgen deagostini (heb ik gebeld). Zijn er levering problemen door de grote bestel orders. Ik ben deze week even de slaapkamer van mijn dochter aan het opknappen. Dus ik leg even nog een week stil. Groet ron. Laatst gewijzigd door ron scheepbouwer; 26 mei 2011 om 23:02 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2011 Locatie: varsseveld Leeftijd: 27
|
Oke, ikzelf ben op dit moment ook vrij druk haha. Ik heb nog wel die spanten in elkaar gelijmd en op de romp gezet. (Ook weer niet gelijmd |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2011 Locatie: varsseveld Leeftijd: 27
|
Ik heb deel 12 al ruim 2 weken binnen. Je krijgt de onderdelen dus wel erg laat! Ik heb de HMS Victory ff veilig weggeborgen. Ik ben begonnen aan de Black Pearl, dus die ga ik eerst afmaken voordag ik verder ga met de Victory. Kan ik vast een aantal deeltjes sparen. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2011 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 49
|
Ik heb vandaag deel 13 tot 16 gekregen, maar bij deel 14 zat er geen kanon bij. Ik heb er gelijk over gebeld en krijg een nieuw deel opgestuurd toch een goede service van de AgostiniIk las in deel 15 dat er een set verf uitkomt die je ook via de website kan bestellen. Dat is toch ook weer positief nieuws. Ik krijg toch het idee dat de Agostini er alles aan doet om tevreden klanten te houden vooral die met een abbo... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |