![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Volgens mij is het forum het aan het opgeven.... Ja joh, je bent de baas niet meer dus heb je het maar te pikken. Je kan natuurlijk ook nog een concurerende kroeg oprichten... Hier gaat het trouwens als een beest te keer. Echt met bakken uit de hemel, volgens mij perst Piet dat hondje uit onervarenheid een beetje te hard uit...
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2007 Locatie: Ellewoutsdijk Leeftijd: 31
|
Bedankt voor het verhuis bericht Heren.. Net een uur te laat.. Wil ik de kroeg inlopen.. Deur dicht en ik vol met me knar ertegen.. Ik weer naar huis met een bult op me knar.. Ik thuis alles op stang gejaagt want het werd paniek , bier was op , kroeg dicht.. Bijna op tilt komt er een verhuis bericht.. Ik als een speer hier naar toe gerend... Dus daarom hijg ik zo (ben ook geen 20 meer)... PFFFFF Oke doe maar een HELE grote Hein en geeft de rest ook wat om te vieren dat ik het rennen heb overleeft.. Cheers boys..
__________________ mvg. Marco ::Je kan alles hufterproof bouwen..Maar ze vinden elke keer betere hufters uit!! |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Ik kon droog overkomen ja.. Maar had de wind in de rug en die liep dik in de 7 bf.. met 11 graden en die wind had ik toch een jas nodig.. Maar weer jammer dat die kapstok nog nie verhuisd is om al dat textiel aan te hangen.. Nog een rondje van mij heren..
__________________ mvg. Marco ::Je kan alles hufterproof bouwen..Maar ze vinden elke keer betere hufters uit!! |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2009 Locatie: Stellendam Leeftijd: 35
|
Goede avond heren, Neem er eentje van mij ,op de nieuwe tent dan maar!!!!Dat we met zn allen maar veel slap mogen ouweh@#$ren en de wereldproblematiek op een intelligente wijze mogen bespreken |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Ho, ho, ho. Als er ruimte komt, dan is die voor een reserve espressomachine. Die dingen zijn nogal storingsgevoelig weet ik uit ervaring. En een kroeg zonder espresso kan niet, zou gewoon geen vergunning mogen hebben.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Proost Brandaris.. Heeft iemand toevallig nog een frees spindle op de plank liggen? die van mij heb de geest gegeven vanavond..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |