![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #8761 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo mooi werk waneer kunnen we bestellingen door geven LOL aan een foxtrot zitten heeeeel veel roosters onder aan gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #8762 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Is het ook voor dacht ik, raf. Vraag was minimaal 120, het kwam zo uit op 143. Met een beetje durf zou wel meer kunnen, maar nu was het even "safety first". Er was al zoveel wat misgegaan.... EDIT Nee, ik geloof voor een Typhoon
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #8763 (permalink) |
|
hallo een fox heeft veel grotere roosters een thypoon heeft er boven aan heel veel een fox ook maar dat zijn geen roosters dat zijn een soort van dikke staven die er zijn ingelast zie het topic van de fox maar onder aan heeft deze boot wel geel veel openingen waar roosters moeten voor komen te zitten ik zal eens kijken wat er aan rooster onder moeten want ik heb deze gaten nog niet open gemaakt gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #8765 (permalink) |
|
ik ga mijn bed op zoeken om 4.30 er uit gemoeten om te gaan werken dus het is ruim tijd om te gaan rusten gr raf
| | |
| | #8768 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Zeker Ad. Afscheidsetentje in 01653 al genoten. Morgen laatste dag. Geluk gewenst met de geslaagde roosters.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8769 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Slaap ze raf, ik kijk nog even rond en ga dan ook richting boek..... Manus, als je het boek gelezen hebt dan valt de film altijd tegen. Dat was ook het sterke aan de Star Wars films (om maar even bij de SF te blijven), die waren er niet eerst als boek. Idem de al eens genoemde 2001 van Clarke en Kubrick.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #8771 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Zal vreemd zijn, ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe dat bij mij was. Ik dacht wat geleidelijker, ik ging alleen wat minder, en minder, en minder. Tot het huidige niveau dus, rond de 1%........
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #8772 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Ga ik zeker doen. Nu eerst slapen, morgen nog even vroeger beginnen want een klant wil graag een reparatie ver voor werktijd al op halen. Moet naar een land, waar het nu ook nog lekker warm is. Had eerst wat anders geschreven, maar ben bang dat ik dan naast Frederik op de bank kan plaats nemen. haha truste.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8773 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 september 2011 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 71
| Citaat:
Ben eergisteren begonnen aan 662 bldz. kleine lettertjes...Het Washington Decreet, van Jussi Adler-Olsen, scandinavische misdaad literatuur... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |