![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #8191 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
goed plan. de rust allen
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8193 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Ik neem nog wel een laatste DD voor ik aan mijn dagelijkse bladzijden begin. Vandaag was trouwens de verfilming van "I, Robot" van Asimov (tenminste een gedeelte, het oorspronkelijke werk was een verzameling verhalen) op RTL5. Niet gekeken, want had 'm al gezien. En zoals gewoonlijk: het boek is beter. Enige uitzondering die ik ken is 2001 van Clarke/Kubrick, maar daarbij kwam het boek na de film.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #8194 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Ja meester, daar wordt je wel moe van he! Ik heb heel de middag visite gehad en vanavond heb ik het grootste gedeelte voor de TV gehangen , Nieuws, Flikken Maasstricht en toen een stukje opsporing verzocht. Nu een beetje forum zwerven, ik ga zo ook maar het lampje uit doen. Ad voor straks welterusten en doe jij het licht uit ? tot laters........... |
| | |
| | #8195 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
De rust, en tot morgen.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #8197 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2009 Locatie: Stellendam Leeftijd: 35
|
Ik vind t allebei niks,werd om 2.30 uur uit bed gebeld,kapotte waterleiding (was afgetapt) ,sorteermachine wilde niet,vloer begon te bevriezen,moest binnen met de zoutstrooier aan de gang en de vloot wilde ook nog water hebben . Was vanmiddag om 15.00 uur weer thuis,toen was ik wel klaar met de winter
__________________ Lid MBVH |
| | |
| | #8201 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
GMA -10.2 Zakkend 80% 1042hPa
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8203 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Mogge heren, nee hoor Jan alles droog gehouden ! zo de krant uit, nu nog maar een GZK ![]() de temperatuur komt nog niet echt omhoog hier 14,6 °C. wel een beetje wind nu NO 1 en de barrometer omhoog 1042HPa. |
| | |
| | #8204 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 |
Moge allen. Lag vannacht even wakker, toen ik me bedacht dat ik water in m'n etstank had laten staan. Ik was op alles voorbereid, maar toen ik vanmorgen ging kijken was hij gelukkig niet bevroren..... Had er nou net even niet bijgekunt!!! @Piet, ze doen het wel bij de NVM, ik kreeg een hele vriendelijke email terug dat als ik m'n bestelling via een email deed (niet via de website dus) alles geregeld kon worden.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #8205 (permalink) |
|
Mogge Ad, oh dat is toch leuk om te horen een paar jaar geleden wilde ze daar niet aan beginnen, Nu maar hopen dat je pupil toestemming krijgt van zijn papa! En daarbij dat het geen Joostt figuur is, overal aan beginnen en niets afmaken. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |