![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2010 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21
|
Hallo, Ik ben op zoek naar mensen in de omgeving van doetinchem en doesburg die af en toe samenkomen om te varen. Zelf heb ik sinds kort een robbe dolly. Deze vaart ondertussen. Op een paar kleine details is hij zo goed als af. Nu vaar ik wekelijks op een plas bij mij in de woonwijk. Voor de gezelligheid en het gezelschap zoek ik dus mensen die in deze omgeving varen. Of weet iemand een club in de buurt? Dit mag natuurlijk ook gemeld worden. Ik hoor graag van jullie. Mvg Johann |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Blij te horen dat het gelukt is met je Dolly. Had je mijn antwoord op je PB niet gekregen trouwens? Ik heb geen tips voor varen in de omgeving Doesburg, maar zou het wel leuk vinden als je een paar plaatjes van jouw Dolly in het "Dolly topic" zou zetten: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...lly-topic.html
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2010 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21
|
Hallo Indroovlieger, Ik heb inderdaad je reactie niet ontvangen. Ik zal binnenkort even wat plaatjes schieten en mischien wel een filmpje maken van mijn dolly. Verder wou ik ook even melden dat duiven en arnhem geen probleem zijn voor. Mvg Johann |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Ik had voor de zekerheid je PB zelfs een keer extra beantwoord, toen er geen reactie meer kwam. Vreemd... Foto's en filmpje zou leuk zijn. Ik heb gisteren een kort filmpje van de mijne in het Dolly topic gezet.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2011 Locatie: ik woon in Zutphen Leeftijd: 57
|
Hoi ik ben Gerard Kiezebrink uit Zutphen, hier zit een Modelboten Club Atlantis, die een eigen clubhuis en vaarvijver heeft, misschien is dat wel iets voor jou. Ik hoop dat ik je van dienst ben geweest. Gerard Kiezebrink. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |