![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2008 Locatie: Hulshout Belgie Leeftijd: 53
|
Wat een zielig persoon om zo een vereniging te misbruiken . Ik als voorzitter van MOTHvzw ( www.mothvzw.be ) zou klacht neerleggen bij de politie wegens misbruik van vertrouwen en het in discrediet brengen van een vereniging . Daarbovenop nog een klacht tegen derden wegens bedreigingen zodat de politie kan uitzoeken wie effectief de bedreigingen heeft geuit . Dit moet men niet zo laten , anders begint die persoon morgen ergens anders weer . Aan de gedupeerde vereniging / Laat U niet kelderen door zo'n een zielig persoon , als jullie recht in jullie schoenen staan kunnen , ga dan met opgeheven hoofd verder . Veel sukses |
| |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
Hier niets dan lof over de modelbouwgroep! Ik heb er een keer een boot opgehaald. Maar het is al leuk om daar gewoon een keer rond te kijken... Ik heb nog nooit zo veel boten bij elkaar gezien |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Onvoorstelbaar dat iemand zo'n misbruik kan maken van anderen. Eerst zelf het zielige ventje uithangen gezien zn thuissituatie en vervolgens de boel gaan lopen bedonderen en uiteindelijk verhandelen, notabene op zn eigen vereniging! En dan nog mensen gaan bedreigen. Men zou die persoon eens met een bezoekje moeten vereren... ![]() Walgelijk! @ Dennis: Heel veel succes en geluk toegewenst met het voortzetten van de groep, dat je de meeste spullen terug kan krijgen en dat de betreffende persoon op een of andere manier zn straf mag krijgen die hij verdient.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
Vandaag had ik een afspraak met ene <<<Karel<<< die bij mij 2 boten zou komen ophalen, prjis overeen gekomen,adres gegeven, maar nu is het 20.30 uur niets meer van gehoord of gelezen, reageert niet meer op mijn mail, ik had dit bericht al voor de tijd gelezen en had al mijn bedenkingen ik voelde het al aan komen...... Als hij reageertop een advert doet hij dat met een mailadres en dat is, chineeskf@....nl Ik hoop hiermee meer mensen te waarschuwen voor die man (groep) ? Gr Theo. | |
| |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2011 Locatie: Hoorn Leeftijd: 42
|
hallo theo karel net gesproken hij is het vergeten, daar is ook een rede voor we worden nog steeds elke dag bedrijgt dus vandaar dat het vergeten is. karel koopt zelf boten in Niet voor de modelbouwgroep, hij zal u vandaag contacten wij van de modelbouwgroep gaan kost wat het kost door we hebben een leuk project voor iedereen zie de link www.modelbouwgroep.nl: Mega Jacht voor een goed Doel Laatst gewijzigd door Modelbouwgroep; 3 februari 2012 om 08:35 |
| |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
2) afspraken nakomen dat wekt vertrouwen!! Theo. Aan de Mod, wil je het bericht met de waarschuwing van mij eraf halen Theo. | |
| |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
dubbel
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen Laatst gewijzigd door mdg; 7 februari 2012 om 19:43 Reden: dubbel |
| |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 59
|
Het is wel bedrog of hoe je het ook wilt noemen. ik heb een boot op Marktplaats te koop staan. Een Karel V. reageerde heel snel en bood het gevraagde bedrag. "Beste ......, goede morgen hoor ik wat van u over het bootje het is voor mijn invalide broertje laat wat hooren of bel even 06000000000 karel (Meer dan 6½ jaar actief op Marktplaats)". Hij gaf zijn tel nummer, adres in Hoorn en zijn internet pagina. Hij heeft me een paar maal gebeld en zou de boot ophalen, 200 km rijden. Afgelopen zaterdag zou hij eerst rond 14.30 uur hier zijn. Maar hij had ook dingen te koop. Die vuurtoren leek me wel wat maar die ging niet weg. Hij zou een andere binnen krijgen en dan zouden we ruilen. Mooie deal dacht ik. Veel mail en telefoon van hem gehad of ik de boot nog had. Hij wilde hem hebben. Aan de telefoon begon hij ook over de stichting dat ze alles gratis kregen. Dus dat was de inzet, gratis boot, maar later wel verkopen zeker? Hj handelde onder de naam van www.modelbouwgroep.nl: Over Modelbouwgroep.nl. Hij vroeg of ik de boot wilde opsturen en als de vuurtoren er was zou hij die opsturen. Ik wilde gewoon geld, dus we zouden ruilen vond ik mooie deal. Krijg zaterdag een mail en zijn email adres zou veranderen van "chineesk@..... naar lady frans@.... Beide adressen zijn uit de lucht en geen reactie meer. Paar maal een mail naar beide adressen gestuurd, Delivery Status Notification (Failure)". Gelukkig heb ik de boot niet verstuurd zonder betaling. Ik denk dat ik hem dan kwijt was zonder mijn geld te hebben. Dit is geen zuivere koffie. Blij dat ik het gezien had de waarschuwing op het modelbouwforum. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| |
| | #27 (permalink) |
|
beste modelbouwers ik kan mijn ogen niet geloven wat ik lees er zijn dus meer mensen die de naam modelbouwgroep misbruiken ik krijg heel veel klachten over die karel dat hij mensen boten belooft en geld gestort krijgt en de boten niet verstuurd let op karel heeft geen boten die zijn van de modelbouwgroep als u een boot koopt bij de modelbouwgroep dan moet u contact hebben met mij Dennis en niemand anders, veel mensen misbruiken mijn goei instelling en ik wordt er dood moe van. het slat echt alles als je een ziek broertje erbij haald dat zulke mensen bestaan is om misselijk van te worden. ik weet nu niet meer wat ik moet met de modelbouwgroep een paar zieke mensen halen mijn naam naar beneden. gr dennis |
| |
| | #28 (permalink) |
|
Dennis, ik heb het telefoon nummer en adres ook wel van Karel. Plus 2 email adressen. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| |
| | #29 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Dennis Dat je het gevoel heb om met je rug tegen de muur te staan, kan ik begrijpen. juist door dit draadje kan en moet je reageren. Laat mensen zien dat jou hart op de goede plaats zit, en laat het contact van je modelbouwgroep via Jou of iemand die je vertrouwd het woord doen. als andere namens je vereniging spreekt lijkt het mij zinvol om hier de naam kenbaar te maken. ook marktplaats kan je waarschuwen dat je naam of groep misbruikt wordt. zover ik het van anderen hoor, ben je met je groep goed bezig en zou het zonden zijn als je het door charlatans laat stoppen. groet Loek
__________________ Fact et Spera lid MBV Neptunus |
| |
| | #30 (permalink) |
|
hai loek ja het is onbegrijpelijk dat mensen zo doen liegen over een ziek broertje geen goed woord voor over karel rijd nederland af voor ons in mijn busje en dat is na vandaag ook afgelopen ik ben het aanspreek punt voor de modelbouwgroep en niemand anders punt ik vertrouw nu niemand meer. dus mensen Dennis is het aan spreek punt niemand anders ik zet het ook op mijn website mensen bedankt voor jullie steun en vertrouwen, vraag mensen na ik heb nooit iemand teleurgesteld of bedrogen. vandaag voor de 2de keer iemand aan de telefoon gehad die een boot bij karel heeft gekocht en had 225 aan betaald en nooit een boot gehad en nog wel een boot die niety eens van hem is, plaatjes van internet jatten en dan verkopen zonder dat ie de boot heeft hopen dat er nu betere tijden aan komen bedankt mensen !!! voor jullie steun |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |