![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
De Megastar heeft terug gevlogen. Was alleen vergeten de rem af te zetten zodat de prop "free" loopt... Ook even verdiepen in de gebruik van de Eagle Tree logger en display. Kan eventueel ook uitgelezen worden op PC. Heb vergeten te kijken wat er allemaal opstond De landingsstelbouten heb ik vervangen door metalen ipv nylon ( was het ook nog vergeten Zaterdag gaan we in de namiddag wat sleeptest doen met allerlei pluimage van zwevers. Een kennis uit een bevriende club heeft met dezelfde set-up een 6 meter en 13 kilo wegende Discus probleemloos omhoog gebracht. Het sleeptoestel woog 6 kilo en een spanwijdte van 2 meter. De Megastar weegt 6,2 kilo en heeft 2,4 meter spanwijdte
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 28 april 2011 om 00:44 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Vandaag ondanks soms 5 beaufort windvlagen toch gesleept.. Met een Swiftje van 2,6 meter ging hij steil omhoog tot op grote hoogte binnen de minuut ![]() Verbruik volgens de logger ( als ik het goed begrijp = ongeveer 500 mAh.per vlucht ) De motorrem stond nu uit en ik moet zeggen dat het prettig landen is met een freewheelende prop ...
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 30 april 2011 om 21:10 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2007 Locatie: Holland Leeftijd: 16
|
vraagje? waar kan je die aluminium luchtinlaten krijgen ? bouwmarkt ? modelbouwzaak ? (ik ben zelf een big lift aan het verbouwen naar electro) gr ralph
__________________ Airplanes:Addiction(F3A) X-tra 60(f3a),Curare ,Tucano ,Tracer ,Swift II , [I]2D F-16 |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
deze komen van 3W
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |