![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
| Citaat: Het eerste wat ik doe bij een toestel dat ik aankoop met vreemde kentekens , is deze verwijderen en mijn eigen nummer erop zetten. Zit je in één keer goed ... ![]() In België moet " theoretisch " ieder toestel voorzien zijn van uw eigen nummer ( uitgezonderd schaalmodellen die nationale of internationale wedstrijden meedoen )
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
Hoi Dirk, Ik wilde het zoveel mogelijk "hangar9" houden. (misschien ook wel gemakzucht )Orgineel zit er op de vleugels geen registratie, maar dat vond ik wat kaal kijken. Om geen aanpassingen aan de romp te hoeven doen heb ik maar de orginele nummering aangehouden... Grt, Louis
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
Aangezien die zenoah 62 mij al een blauwe vinger opgeleverd heeft heb ik de afgelopen dagen maar eens een verandering aangebracht... http://youtu.be/k-8AeToWDAE Moet de boel nu nog afwerken maar het ziet er hoopvol uit!! grt, Louis
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Is een goede tip! Ik wilde toch een iets grotere prop erop zetten dus maar gelijk eens kijken of die in het wit te krijgen is. Thanks!
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2005 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 21
|
Heey louis super man ziet er goed uit zit er ook iets van een vrijloop op die starter of hoe werkt dat laat van de week maarens eventjes weten wanneer je savonds thuis bent dan kom ik weer ns even buurte en kijken Grtz. |
| | |
| | #55 (permalink) |
|
Hoi Wesley, Geef maar een keer een belletje, je bent welkom!! @ Pé; ik heb nu de meyzlik 16-11-3 prop erop zitten maar wil 1 maatje groter voor meer trekkracht. Waar kom ik dan op uit? En hoeveel scheelt dit qua diameter in cm? Alvast bedankt! Grt, Louis
| | |
| | #56 (permalink) |
|
Inmiddels weer een kleine update; De aan/uit schakelaar en de tank-aansluiting heb ik naar de buitenkant van het toestel gebracht. ![]() Het is in de praktijk gebleken dat het niet te doen is om steeds de deksel los en dicht te schroeven om te tanken en het toestel in- of uit te schakelen. Verder heb ik de brandstoftank een nieuwe plaats gegeven en vastgezet. ![]() Dit was nodig omdat de startmotor nu ook in het toestel zit. Verder is het toestel nu voorzien van een 18/10-3 prop (Meyzlik) i.p.v. de 16/11-3. Dit om iets meer trekkracht bij lagere snelheden te krijgen. Tenslotte heb ik bij Toni Klark nog een knie-stuk voor de carburateur besteld zodat de aanzuiging achter de motorkap kan plaatsvinden. Dit scheelt in het geluid! Later weer meer....
| | |
| | #57 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat: verder hebben we 1 ding gemeen, onze slepers komen uit dezelfde hangar...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | ||
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL | |
| | |
| | #59 (permalink) |
|
Die laatste opmerking had ik niet moeten maken.....!@#$%%^^&*%^R Vandaag de onboard-starter maar eens in het eggie getest voordat ik er morgen mee naar het veld ZOU gaan.... De eerdere tests, zonder benzine erin, verliepen vlekkeloos! Vanmiddag dus, toestel naar beneden gesjouwd, getankt, alles aangesloten en testen maar... Het resultaat: filmpje Ik weet 't effe niet meer. Is zo'n fema-geval dan alleen geschikt voor motoren zonder terugslag????
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |