![]() |
| | #376 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Janhein, Kijk eens hier: Hopf Alu Ruder 2 CNC mit WK Ruder Alu Rudder | eBay Je moet dan wel even contact met de verkoper opnemen en vragen om de versie met de 'langer Ausleger', dan staat draaipunt van het roer 75 mm van de spiegel en de achterkant roerblad 10 cm van de spiegel. Op de foto dit roergarnituur aan de spiegel van mijn Arowana, ik heb een roerblad zonder waterinlaat genomen: ![]() Je zou ook de andere hardware hier vandaan kunnen halen: Hopf Powertrimm 2mm mit shaft 90mm stinger drive | eBay Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #377 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
De onderdelen zijn onderweg En ik heb ook de spanten uit gamma triplex gesneden. volgende stap is de spanten op elkaar lijmen zo dat ik aan de juiste dikte kom. De lazer had er een half uurtje voor nodig. (kan ook nog een paar extra setjes snijden voor de liefhebbers )
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #379 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Stuur me effe een pbtje. Met je adress gegevens. kosten zijn ongeveer Er zit ongeveer 5 euro hout Een half uur lazer tijd. 20 euro plus een pakket zegel.
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #380 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2009 Locatie: Een (Drenthe)
|
__________________ http://modelbouwplannen.tk nieuwe plannen welkom arjandevries.een@gmail.com Te koop Traxxas Rustler, Ansmann Xbase deluxe snellader |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |