![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2011 Leeftijd: 55
|
Beste lezers en hobby vrienden, Na wat jaren er niets aan gedaan te hebben wil ik mijn RC speedboot weer tot leven wekken. De boot is een Robbe Turo, waar (nu nog) een Graupner elektromotor in zit. Aangezien ik toch een accu moet aanschaffen en een snelheidsregelaar zit ik eraan te denken om er meteen een andere (bruhsless) motor in te zetten. Nu heb ik al wat zitten verkennen op diverse sites voor modelbouw maar het duizelt me een beetje want ik weet niet precies wat ik nodig heb als ik deze stap ga nemen. Klopt het bijv. dat ik een motor, een lipo-accu met lader, en een elektronische snelheidsregelaar nodig heb of komt daar nog iets bij? Ik heb nog een zender en ontvanger van Graupner en die kan ik natuurlijk nog gebruiken. Wie van jullie kan me adviseren hierover zodat ik eens kan gaan rekenen wat ik ervoor kwijt ben, of overwegen om over te stappen naar brandstof, en wat zijn dan de voor- en nadelen? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Lampie, Welkom op het forum! Hier wat meer info over wat je met een oude ABS romp wél en beter niet kunt doen: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1049638 Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| speedboot |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |