![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2010
|
Beste mensen, Ik heb onlangs via internet een ARTR Graupner Spacebird speedboot gekocht. Helaas is de bouwtekening erg onduidelijk en kom ik er niet doorheen. Ik heb volgens mij alle benodigdheden om de boot startklaar te maken, maar ik kom er zelf niet uit. Kan iemand mij helpen? of weet iemand waar ik terecht zou kunnen met mijn vraag? Groet Frank Dekkers, Waalre |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Frans, De Spacebird is een rigger met een fancy uiterlijk, wat is er niet duidelijk aan de bouwbeschrijving en hoeveel onderdelen zitten er in de doos?
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Da's een leuke Hydro I of Hydro S (= Standaard). De romp + hardware lenen zich om er een wedstrijdbootje van te maken. Is het mogelijk foto's op het forum te zetten om een indruk te krijgen hoe de bouwdoos eruit ziet? Klopt het dat je zelf een motor en servo additioneel moet aanschaffen en installeren?
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! Laatst gewijzigd door eric_laermans; 2 mei 2011 om 08:28 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2010
|
De foto's in de beschrijving zijn onduidelijk waardoor ik bepaalde onderdelen niet herken of ik ze mogelijk niet heb. De doos zelf bestaat uit de hardware van de boot. Ik heb er zelf servo en motor bij gekocht. Ik plaats zsm enkele foto's erbij. Gr. Frank |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Wat zijn de specificaties van de motor die je hebt gekocht? (Merk, grootte, aantal windingen, kV) Welke informatie heb je over de motor?
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| graupner, montage, spacebird, speedboot |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |